Beantwoord

Geen factuur (e-mail) ontvangen

  • 13 September 2019
  • 44 reacties
  • 1008 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

44 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Verklaart ook waarom ik 'm op mijn zonderpuntenenstreepjese-mailadres wel gehad heb😅. Maar fijn dat het nu gewoon weer werkt!
Ik ga dit pas op beantwoord zetten als ik 'm daadwerkelijke (weer) heb. 😉 😄 .
Reputatie 7
Badge +30
Haha ik ga 't niet voor je doen!
Vandaag gelukkig wél de factuur van oktober binnen. (vaste diensten)

(alleen de FS correctie-korting voor september klopt niet: zie het daarvoor gestarte topic)
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn! Ja, ik zie dat je daarin niet de enige bent.. We komen daar in je andere topic op terug! 😉
Hmm, m'n topic over de te lage correctie van Fox Sports Compleet korting september is VERDWENEN! 😡😬

Maar feit blijft. Er is maar 0,70 gerekend terwijl het 3,00 had moeten zijn.
Ik, en waarschijnlijk iedereen met Fox Sports pakket, krijg dus nog 2,30 van KPN.
Reputatie 7
Badge +28
Hier nu ook de factuur van oktober ontvangen.
Reputatie 7
Badge +28
Hmm, m'n topic over de te lage correctie van Fox Sports Compleet korting september is VERDWENEN! 😡😬


Maar feit blijft. Er is maar 0,70 gerekend terwijl het 3,00 had moeten zijn.
Ik, en waarschijnlijk iedereen met Fox Sports pakket, krijg dus nog 2,30 van KPN.


Is jouw bericht over die verrekening niet naar een verzameltopic verplaatst?

Weet je al welke? Ik heb iemand in een ander topic met precies hetzelfde. Dan kan ik die persoon daarheen verwijzen.....
Als er een dergelijk verzameltopic is (zou zijn) dan zit het goed verstopt.
Reputatie 7
Badge +28
Ik ben even gaan zoeken.

Deze soms?
Oh, verhip. Ja!

Ik zag dat echter niet helemaal als hetzelfde aangezien dat ging om de Compleet-korting die niet klopte.
En nu gaat het om de correctie van toen het de vorige maand niet klopte. Want de Compleet-korting klopt v.a. deze maand weer wel gelukkig. Maar de correctie t.o.v. september is fout.
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb Nic81 nu ook naar dat topic verwezen. Ik neem aan dat er daar wel een reactie gaat volgen.

In dit topic ging het om de niet verstuurde nota's en dat is nu voor elkaar....
Reputatie 7
Tja, het is toch logisch dat je maar €0,70 gecorrigeerd krijgt immers
(€12,99 - €9,99) - (€12,99 - €9,99) / €12,99 * €9,99 = €0,70.
Of maak ik nu het rekensommetje iets te complex en had het gewoon €12,99 - €9,99 moeten zijn. 😉
Hmmm 🤔 😉

Als het 1/3 van een maand was. Maar Fox Sports is op 5 september van 9,99 naar 12,99 gaan. Dat is toch vrijwel een hele maand.

Dan zou het toch € 3 / 30 X 25 zijn .....
Reputatie 7
Badge +30
Het is superdruk, dus we zijn er nog niet aan toe gekomen, sorry!

Hoi @Marcia_ . Erik wel. Ongeveer tegelijk met jouw plaatste ie hier een reactie over de vergoeding van fox sports korting.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/fox-sports-compleetkorting-klopt-niet-meer-479499/index2.html#post838568

We hebben hier inmiddels duidelijkheid over. Het blijkt dat het toch niet gelukt is om de automatische correctie goed rond te krijgen voor iedereen. Dit gebeurt nu aan het eind van oktober. Het gevolg hiervan is dat mensen die al voor die tijd een factuur krijgen, daarop onvoldoende creditering hebben gekregen (€0,70). Op de volgende factuur, in november, wordt het verder gecorrigeerd en krijgt eenieder alsnog het missende bedrag terug.

 

Reputatie 7
Badge +30

Haha top! Ik lag een week op bed met griep, dus zie dit nu pas! Ga je nog een beste antwoord markeren? ;-)

Haha top! Ik lag een week op bed met griep, dus zie dit nu pas! Ga je nog een beste antwoord markeren? ;-)

Bij deze het "beste” antwoord.

Eén week maar? Maar verder wel snotterig en en af en toe rillingen neem ik aan.

Alsnog beterschap.

Welkom terug :smiley:

Reputatie 7
Badge +30

Haha dank! Ik vond zelf een week genoeg! Ben nog niet helemaal fit, maar thuis zitten is ook maar niets! :-)