Beantwoord

Geen FON op V10A

  • 18 April 2019
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik heb nu 1 week kpn thuis. Geen kpn op mijn mobiel. Ik heb nog goedkoop pre pay bij een andere provider. Omdat ik zeer weinig bel en internet ben ik niet van plan dit te veranderen.
Ik heb ook de v10a en ik voel me een beetje bij de neus genomen omdat ik nu niet WiFi kpn fon kan gebruiken.😡 Jammer. Ik ga volgende week op vakantie en had op veel wifi steunpunten gerekend.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 20 April 2019, 11:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @KPN-B, welkom! Ik heb je gebruikersnaam gewijzigd, uit privacyoverwegingen is het niet handig om je abonneenummer als openbaar gebruikersnaam te gebruiken. Daarnaast begrijp ik zeker dat het heel vervelend is dat je het nu niet kunt gebruiken. We blijven dit intern doorgeven en hopelijk kan je er in de toekomst ook gewoon gebruik van maken. Op dit moment is het laas niet anders. Excuses voor het ongemak!
Bedankt voor je hulp en aandacht.
Reputatie 7
En ik ben bang dat er voor de zomervakantieperiode geen oplossing zal komen.
Toch maar even zorgen dat je voor die tijd voor jouw mobiele abonnement FON aan zet door "WIFI AAN" naar 1266 te sms'en.
Zoals ik al geschreven had, ik heb geen abonnement. Vandaar dat ik FON zo belangrijk vind!