Beantwoord

Geen gastnetwerk op de V9

  • 13 January 2020
  • 4 reacties
  • 122 keer bekeken

Ik heb met veel moeite kunnen achterhalen dat een gasten WIFI niet mogelijk is op de V9.

Dat vind ik erg teleurstellend. Nog teleurstellender vind ik de reactie van KPN.

KPN wil het beste netwerk voor z'n klanten. Maar als er een nieuwe modem is met (en daar gaat het om) betere en veiligere toepassingen dan lijkt me het logisch dat je als trouwe klant de mogelijkheid moet krijgen om het verouderde modem om te ruilen.

Met alle toepassingen als smarthome systemen etc (camera bij de deur) wil ik graag een afgeschermd deel. Dat wordt ook geadviseerd bij ieder item dat ik daarover lees.

KPN: help uw trouwe klant.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Anonymous 13 January 2020, 12:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @antonbakx , Een provider dient een internetdienst werkend op te leveren bekabeld op 1 computer, als dat werkt is het klaar voor de provider.

Voor 99 van de 100 klanten werkt dat prima.

Er zijn echter klanten die meer uit hun internetverbinding willen halen en kunnen daarvoor aanvullende apparatuur kopen die aan hun wensen voldoet.

Jij ben daar blijkbaar 1 van.

Je kunt dus zelf een router kopen die aan al je wensen voldoet en achter het modem van KPN hangen.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @antonbakx, welkom hier op het Forum. 

Ik snap je punt. Ik kan je hier echter niet zomaar een ander modem voor sturen. Wil je toch echt je netwerk uitbreiden en inrichten hoe je zelf wil, dan wil ik je net als Jan-D aanraden om een eigen router aan te schaffen. Dan heb je die mogelijkheden zelf in de hand. Ik kan er niet meer van maken helaas, hoe graag ik dat ook wil. 

Ik deel deze mening totaal niet, want waarom moet je achteraf uitvinden dat je huidige apparatuur niet meer met de super wifi 5.0 ghz band werkt?

Dat verteld niemand erbij of stelt die vraag aan mij : heeft u devices op 2.4Ghz werken?

 

Nu kan ik wederom een nieuwe MusicStreamer zoeken of recalmeren en minimaal V10 opvragen,

 

Wim Dijkstra

Badge +19

@WimD60 wat is zegt klopt niet. Ik heb gereageerd op een ander bericht van u.