Beantwoord

Geen gateway beschikbaar

  • 17 October 2019
  • 11 reacties
  • 81 keer bekeken

Goede middag, ik heb een nieuwe LENEVO YOGA 530 in bezit.

Echter ik zit met een vervelend probleem.

Wifi valt weg en ik krijg dan de melding STANDAARD GATEWAY BESCHIKBAAR. Ik heb een experion box.

Wat kan ik doen om probleem op te lossen.

Graag uw antwoord.

Bvd.H. Draaijer.

icon

Beste antwoord door Hsd 22 October 2019, 13:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Braamberg, welkom op het forum.

De vraag is waar dit aan ligt. Heb je dit probleem op andere apparaten of alleen op de Lenovo? Heb je dit ook overal in huis? Heb je voor ons ook het volledige modelnummer? Iets wat bijvoorbeeld hierop lijkt: Lenovo Yoga 530-14IKB.

 Zou je ook je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

 

Hoi, ik krijg geregeld de melding GEEN GATEWAY BESCHIKBAAR.

Wifi is dan weg, knap vervelend. Wat kan ik doen?

Groet Harry

Reputatie 7
Badge +24

Wat kan ik doen?

De vragen van Alex beantwoorden.

Hoi, Hoe moet ik een gateway instellen.

Misschien ligt het ook wel aan het modem. Laatst las ik ook zoiets en toen is er door KPN een nieuw modem opgestuurd, toen was storing verholpen. Ik zit al jaren op de laptop, zowel bedrijfsmatig als prive, maar nog nooit deze storing gehad. Ik hoop dat een en ander opgelost wordt.

 

Groet Harry

Reputatie 7
Badge +24

Alex wacht nog steeds op antwoorden.

De kortste klap is een nieuw modem opsturen.

Gebeurd vaker heb ik gehoord dat wifi weg valt. Een nieuw modem en het is opgelost 

Groet.

Reputatie 6
Badge +8

Zoals anderen al aangeven: Je zult eerst de vragen moeten beantwoorden want anders kunnen ze je niet verder helpen. (Vraag me af of je de antwoorden wel leest).

Reputatie 7
Badge +24

KPN vervangt geen modem waarvan ze niet zeker weten dat die kapot is.

Wat voor vragen moet ik dan nog beantwoorden.  Ik dacht dat je alle informatie al heb. Nieuwe Lenevo 540 Yoga laptop wifi via een experian modum van KPN 

Reputatie 6
Badge +8

Het volgende heb je nog niet beantwoord:

  • Heb je dit probleem op andere apparaten of alleen op de Lenovo?
  • Heb je dit ook overal in huis?
  •  Zou je ook je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
Reputatie 7
Badge +24

Het volgende heb je nog niet beantwoord:

  • Heb je dit probleem op andere apparaten of alleen op de Lenovo?
  • Heb je dit ook overal in huis?
  •  Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

En: heb je voor ons ook het volledige modelnummer? Iets wat bijvoorbeeld hierop lijkt: Lenovo Yoga 530-14IKB. :)Â