Beantwoord

Geen geld maar een week later

  • 23 March 2019
  • 3 reacties
  • 93 keer bekeken

Hallo ik heb op moment 2 facturen open staan die kan ik allebei over 2 weken 8 april betalen maar voor de ene staat een betaaldag van 30 maart op alleen op 8 april krijg ik weer geld mijn moeder is pas overleden en daar zijn kosten mee gemaakt en ik kan me vader daar niet alleen voor op laten draaien iemand een idee hoe ik dit kan oplossen dat ik nog wel tv kan kijken
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 24 March 2019, 15:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi William, welkom op het forum. Allereerst, gecondoleerd met dit enorme verlies. Ik kijk graag wat ik voor je kan doen, ik neem aan dat je nog niet bent afgesloten? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
dat klopt want datum van die betaalafspraak staat op 30 maart , ik heb het gedaan ik heb profiel in gevuld
Reputatie 7
Badge +24
Je hebt dus al een betaalafspraak gemaakt. Dat kan ik helaas niet meer aanpassen. Je zou morgen na 8 uur kunnen proberen om te bellen met 0800 0402, de afdeling Collections is de enige die eventueel een betaalafspraak nog kan wijzigen. Ik durf echter niet te garanderen of dit wel of niet gaat gebeuren.