Vraag

'geen geldig ip configuratie' op verschillende laptops

  • 10 March 2019
  • 13 reacties
  • 305 keer bekeken

Reputatie 1


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Op je schermafbeelding staat juist dat het wèl opgelost is en ik zie r.o. ook een werkende wifi verbinding?
Reputatie 1
Dat is inderdaad zo. Maar voor heel even. Wij moeten dit dagelijks een aantal malen doen. Het gaat mij even om het type foutmelding wat ik er niet uit krijg.
Berend Sietze
Hallo @BSmini41 ,
Als je Windows10 hebt kun je voor 'netwerk opnieuw instellen kiezen', gaat het dan goed?
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @BSmini41, welkom! Heel vervelend dit! Heb je toevallig iets gewijzigd in het modem? Ook ben ik benieuwd of je dit op alle apparaten hebt of dat het op sommige apparaten wel werkt?
Reputatie 1
Ik heb het probleem al een tijdje maar niets gewijzigd in mijn modem. En iedereen die een laptop mee heeft, komt dit probleem tegen. Of het probleem is er meteen of na een tijdje gebruik van de laptop valt opeens de wifi weg.
Ik zal de optie netwerk opnieuw instellen ook weer een keer voor de zekerheid doen. Maar gezien de problemen op verschillende laptops denk ik niet dat het afdoende is,

Berend
Reputatie 7
Welk type Experia Box heb je?
Heb je ook van die zwarte Experia WiFi's in gebruik?
Reputatie 1
Ik heb een experiabox V8. En ik heb of ken geen zwarte experia Wifi's.
Reputatie 7
Dan geef ik het stokje graag aan KPN om hier eens naar te kijken.
Reputatie 1
Ik hoop dat de KPN inderdaad dit eens kan oplossen. Misschien ook wel bijna tijd voor een ander modem of een andere passende oplossing. We wacht even af.
Berend
Reputatie 7
Badge +30
Wil je de Experiabox eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Mocht dit geen soelaas bieden, wil ik kijken of we hem om kunnen ruilen voor je.
Reputatie 7
Badge +30
Heb je dat nog eens kunnen proberen? Mocht je nog hulp willen, hoor ik het graag.
Reputatie 1
L.S.,

Het heeft even geduurd maar nog even reageren. Ik heb zoals aangegeven de modem terug gezet in de fabrieksinstellingen en sindsdien is de foutmelding weg. Erg fijn
IK merk het zelf niet zozeer maar als mijn zoon aan het gamen is, fortnite, geeft hij wel aan dat de wifi enorm schommelt. Hierdoor schommelt zijn fps enorm en dat kost hem ook zo nu en dan de kop omdat hij niet snel genoeg kan reageren.
Ik heb de wifituner ook nog weer een keer gedaan maar dit gaf verder geen extra veranderingen die verbetering zouden moeten geven, Wel het advies een Wifi-tuner te kopen. En da's toch vreemd als je gamed op de plek waar de experiabox staat (huiskamer). Daar zou toh de wifi het meest optimaal moeten zijn zonder nog een tuner in de huiskamer te moeten hebben.
Ik ben benieuwd naar eventuele vervolgmogelijkheden. Zeker nu het abonnement weer verhoogd is met 4 euro per maand (wat fors is) verwacht je toch een stabielere internet.

Berend Sietze
Reputatie 7
Badge +30
Je zou dit topic eens door kunnen lezen, wellicht haal je daar nog tips uit. Ontzettend vreemd dat het nog niet opgelost is.

Voor wat betreft de wifi tuner: een Experia Wifi aanschaffen kan inderdaad soelaas bieden als je wifi verbinding niet optimaal is.