Hallo,
wij zijn 2 weeken geleden naar ons nieuwbouw huis verhuisd en zijn al een jaar of 3 of zo klant van KPN.
Helaas hebben wij tot nu nog geen glasvezel leiding in de meterkast (onze buren hebben het wel maar wonen hier al ietsje langer).
Ik zit sinds enkele weken met kpnnetwerk te bellen, maar zij kunnen mij nog helemaal geen antwoord op geven wanneer ons huis eindelijk wordt aangesloten.
We hebben wel een KPN Noodpakket ontvangen maar helaas kunnen wij daarmee geen televisie kijken (geen Digitenne bereik), hebben geen vaste telefoon lijn (kan ik mischien de SIP gegevens krijgen?) en de mobiele internet verbinding is ook niet zo geweldig…
Ik werk van thuis uit met groote data hoeveelheden en het is geen prettige ervaaring met deze noodvoorziening… toch moet ik de heele maand betrag voor het Alles-in-een abonnement betalen.
Kan KPN hier iets voor mij betekenen? Kunnen jullie dit bij KPNnetwerk.nl nagaan en is verder iets mogelijk? Ik was altijd gelukkig met de KPN diensten maar de lange wachttijd op de glasvezel aansluiting is wel best zuur :(
Â
Met vriendelijke groet,
Tom
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel