Vraag

Geen glasvezel na verhuizing

  • 8 January 2021
  • 10 reacties
  • 141 keer bekeken

Hier ongeveer zelfde verhaal, maand geleden verhuizing door gegeven, sleutel vorige week gekregen van het nieuwe huis, maar nergens een KPN verbinding te vinden terwijl deze volgens de KPN wel aanwezig zou moeten zijn. Afspraak gemaakt met KPN netwerk maar deze hebben afspraak 2 uur van te voren af gezegd, klantenservice kan vreemd genoeg niks doen, weten niks, en kunnen ook geen contact opnemen met KPN netwerk, enige advies wat zij hebben is geduld hebben. Dat is lekker in deze tijd met thuiswerken en 2 kinderen die thuis school volgen, echt zeer slecht van KPN.

admin: eigen topic aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Het verdient natuurlijk allemaal geen schoonheidsprijs maar bedenk ook eens wat voor impact corona heeft bij dit soort bedrijven.  Medewerkers die in quarantaine zitten, klantenservice die alles thuis aan de keukentafel moeten doen, monteurs die zo veel mogelijk contacten moeten vermijden. Jij zit waarschijnlijk gewoon thuis te werken. Die monteurs die moeten maar bij iedereen op komen draven. Heb jij zin om bij 10 verschillende mensen te gaan klussen op een dag? Denk het niet. 

Afspraak stond ingepland, vervolgens gecanceld zonder reden, en vervolgens niks laten horen. Er wordt tegenwoordig wel erg makkelijk de Corona factor (mis)gebruikt. Weet even niet hoe ik jouwreactie moet lezen, maar toevallig werkzaam bij de KPN?

Badge +19

Nope gewoon een klant.  Hier helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen.  Ik verwacht dat ze wel snel gaan reageren op jouw topic.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. En ik zou niet meer gaan bellen want de telefonische klantenservice is in dit soort gevallen niet best. Hier wordt je altijd perfect geholpen.

Laten we dat hopen, al jaren tevreden klant echter dit valt vies tegen, interne communicatie lijkt bij KPN niet zo best te zijn, vreselijk om bij de klantenservice te moeten werken en steeds moeten vertellendat ze niks kunnen doen als de klacht over KPN netwerken gaat. 

Badge +19

Het zijn echt 2 totaal andere bedrijven he. Dat is het probleem.  Kpn de provider waar je nu zit kan niks zien bij kpnnetwerk. Het komt goed uiteindelijk En dan heb je het beste wat er op dit moment is want beter dan glasvezel is er niet.

Blijkbaar heeft @Sarojini ook een probleem haha. Die zit je  zo enthousiast te liken:smile:

 

Zou me niks verbazen, lijkt me sterk dat ik de enige ben met dit probleem.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Remco1975_01, welkom op het forum.

Wat vervelend om te horen dat er nog zoveel onduidelijk is. Ik zie dat de Backoffice inmiddels contact met jou heeft opgenomen en dat jij een Direct Online Pakket hebt ontvangen. Kan ik nog iets voor jou betekenen? 

Hi Hanna, ik heb nu tijdelijk een pakket opgestuurd gekregen met oa digitenne, echter na installeren krijg ik een E016-0 code bij bijna alle zenders, kan dit opgelost worden?

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Remco1975_01

Tuurlijk! Ik heb voor jouw een verzoek gedaan bij het Noodpakket team. Binnen 1 werkdag zou het opgelost moeten zijn, anders help ik je graag verder.

Heb nu digitenne, maar dat is geen doen, nergens een goed signaal. Vandaag drama tijdens toets van de oudste, thuiswerken en 2 thuisstuderende kids is geen doen met mobile 4g ontvanger. En nog steeds niks gehoord vanuit KPN netwerk, kan echt niet, inmiddels ruim een maand geleden alles doorgegeven, maar nog steeds houtje touwtje oplossingen.