Vraag

Geen groen lampje op experia box v10, wel rood lampje 'services'

  • 14 October 2019
  • 3 reacties
  • 380 keer bekeken

Ik heb de box nu rechtstreeks aangesloten in de meterkast voor het geval de bedrading in het huis niet goed zou zijn. Het groene lampje internet is uit. Het rode lampje services is aan. Wat kan ik doen?

 

[i]*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid[/i]


3 reacties

Badge +19

Je kunt zelf weinig doen in dit geval. Ergens tussen de centrale en je modem gaat het fout. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur. Je kan ook bellen met de klantenservice.  0800-0402 dag en nacht bereikbaar en nog gratis ook. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Anne Smit Dat klinkt inderdaad alsof er vanuit ons actie ondernomen moet worden. Wellicht heb je al telefonisch contact gezocht? Als ik je nog kan helpen lees ik het graag. Zou je in dat geval jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Anne Smit Ik heb geen bericht meer van je gelezen, dus ik ga er graag vanuit dat je via een andere weg hulp hebt gehad om dit probleem op te lossen. Als ik nog iets voor je kan doen dan lees het graag. 

Reageer