Bij de overstap van T-Mobile naar KPN zijn er een aantal dingen mis gegaan; sinds 1 pril heb ik geen mobiele dekking, zelfs mijn mobiele nummer kennen ze niet meer en het tijdelijke nummer werkt ook niet. Mijn huistelefoonnummer is gewijzigd terwijl ik het wilde behouden. De modem en tv-kastje van T-Mobile heb ik reeds teruggestuurd en ontvang van KPN geen modem + kastje waar ik recht op heb. Nu heb ik voor mei  betaald maar kan dus alleen via de wifi thuis bereikbaar zijn. Ik heb een nwe Iphone 12 en daar mankeert niets aan. Een aantal keren met KPN gebeld en er is mij beloofd dat ik binnen twee werkdagen zou worden geinformeerd, net als een aantal andere keren. Het toppunt vond ik het bezoek aan de KPN-winkel, waar na een blik op het scherm binnen 1 minuut werd gezegd dat hij niets kon doen...dus… "Het is in onderzoek", werd er gezegd bij de laatste keren kontakt met de klantenservice. Dus nu nog langer wachten? Een dag? Een week? Graag een update KPN!
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel