Beantwoord

Geen installatiepakket ontvangen

  • 14 January 2020
  • 12 reacties
  • 250 keer bekeken

Ik moet een maand wachten voordat ik de spullen in huis heb voor tv en internet nu zit ik 3 weken zonder en als ik in de chat eindelijk contact heb word ik doorverbonden met een collega die nu nog moet reageren en bellend krijg ik ze niet te pakken

 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst en titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 14 January 2020, 10:05

Bekijk origineel

12 reacties

Badge +19

Wat heb je besteld?

Zoon hussel pakket voor tv en internet 

Badge +19

O ok ja daar zit altijd een levertijd op. Het is niet zomaar op een knop drukken en je pakket versturen. Welke datum staat er op de bevestiging ?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Harmg, Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog geen installatiepakket hebt ontvangen. Wanneer heb je een bestelling geplaatst? Je ontvangt uiterlijk 3 werkdagen voordat je wordt aangesloten het installatiepakket. Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer? We helpen jou graag verder. :relaxed:

Ik heb de gegevens aangevuld en had een mail dat er op 5-2-2020 mijn aansluiting zou werken maar daar heeft vorige week nog een tv gewerkt op een ander abonnement 

de bestelling heb ik 3 januari gedaan waarom moet dit meer als een maand duren

Reputatie 7
Badge +21

Ik kan mij voorstellen dat je graag zo snel mogelijk gebruik wilt maken van onze diensten, maar we hebben deze tijd nodig om jouw verbinding voor te bereiden. Wanneer je nu een Experiabox aansluit op het aansluitpunt bij jou in huis, dan kan je nog geen gebruik maken van internet en tv. Dat is ook de reden waarom je het installatiepakket 3 werkdagen voordat je aangesloten wordt ontvangt.

Maar waarom moet dat een maand duren terwijl ze eerst mailden dat er 9 januari al een verbinding zou zijn

er ligt toch gewoon een kabel binnen

Hallo @Harmg , bij je overgestapt van een andere provider naar KPN, dan heb je ook nog eens met een maand opzegtermijn te maken en kun je tot die tijd nog steeds van de diensten van je huidige provider gebruik maken.

 

Dat valt alleen niet mee als er geen coax aansluiting in huis aanwezig is

Reputatie 7
Badge +21

Waar heb je gelezen dat KPN op 9 januari de verbinding levert? In de orderbevestiging staat: Op 5 februari 2020 tussen 14.00 en 20.00 uur maken wij uw verbinding gereed. Daarna kunt u zelf uw apparatuur aansluiten. Wilt u een latere datum afspreken? Bel dan uiterlijk 5 werkdagen vóór 5 februari 2020 met onze Klantenservice.

KPN moet diverse technische voorbereidingen treffen om jouw verbinding te kunnen opleveren. Helaas kunnen we dit proces niet versnellen. :disappointed_relieved:

Dat gaf het bestelscherm aan toen ik aangaf dat ik zsm een abonnement wou

Reputatie 7
Badge +21

Dat zou heel goed kunnen. Tijdens het bestellen krijg je de vraag wanneer je wilt dat het abonnement ingaat. Je krijgt de daadwerkelijke leverdatum te zien in de orderbevestiging. 

 

Reageer