Beantwoord

geen internet

• 4 mei 2015
  • 5 reacties
  • 390 keer bekeken

Internet werkt niet.
icon

Beste antwoord door Koen_1 4 mei 2015, 17:06

Goedemiddag maverick_nl,

Welkom op het forum!

Vervelend om te lezen dat je al langere tijd stabiliteitsproblemen van je internetverbinding ervaart!

Ervaar je deze problemen met zowel je bekabelde als je draadloze verbinding? Je kunt inderdaad zoals johnny_c aangaf met onze telefonische ingang contact opnemen, maar je kunt mij ook je postcode, huisnummer, de naam van de contractant, en je 06 nummer sturen in een privébericht! Dan help ik je verder.

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

5 reacties

Badge
Hallo Maverick. 

Om u goed te kunnen helpen hebben we wel wat meer informatie nodig. 

In de vorm van : 

Wat bedoeld u precies met : Het internet werkt niet ? 

* Kunt u wel verbinding maken met het modem? of laden pagina's niet ? 

* Heeft u het probleem alleen via wifi of ook met kabel. 

* Welke lampjes op het modem branden? en welke kleur ? Welk modem heeft u ? 

Probeer zo veel mogelijk verdere informatie te geven. En ook wat u eventueel zelf ook al heeft gedaan om het probleem te verhelpen

Ik hoop dat we u verder kunnen helpen

Mvg. Thibauld

Instabiele internetverbinding. Is een klacht die al langer bij jullie bekend is.
Reputatie 5
Badge +8
een man van weinig woorden.......:mantongue:

Maar je hebt je aangemeld op het forum, hier kunnen/willen andere leden buiten KPN (waaronder ik) je verder helpen of aangegeven in welke richting je problematiek ligt. Gun je ons een kans om je evt. verder te helpen?

Zoniet, dan lekker deze topic sluiten, en je beklacht aan KS (klantenservice) door te geven.

Zal ik doen jc .
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag maverick_nl,

Welkom op het forum!

Vervelend om te lezen dat je al langere tijd stabiliteitsproblemen van je internetverbinding ervaart!

Ervaar je deze problemen met zowel je bekabelde als je draadloze verbinding? Je kunt inderdaad zoals johnny_c aangaf met onze telefonische ingang contact opnemen, maar je kunt mij ook je postcode, huisnummer, de naam van de contractant, en je 06 nummer sturen in een privébericht! Dan help ik je verder.

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer