Beantwoord

Geen internet

• 2 mei 2018
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Sinds vanavond geen internet geeft aan geen storing in de buurt van 6718tz ede.modem al gereset.alle lampjes branden groen maar niets helpt
icon

Beste antwoord door Joran 7 mei 2018, 13:22

Hoi T top, welkom op het forum en sorry voor de late reactie. Ik lees dat je ook contact hebt opgenomen met de telefonische helpdesk. Is de storing daarmee opgelost?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Badge
Werkt het ook niet als je je pc/laptop via een utp kabel aansluit op de experia modem?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi T top, welkom op het forum en sorry voor de late reactie. Ik lees dat je ook contact hebt opgenomen met de telefonische helpdesk. Is de storing daarmee opgelost?
Hoi T top, welkom op het forum en sorry voor de late reactie. Ik lees dat je ook contact hebt opgenomen met de telefonische helpdesk. Is de storing daarmee opgelost?ja hoor probleem is verholpen
Hoi T top, welkom op het forum en sorry voor de late reactie. Ik lees dat je ook contact hebt opgenomen met de telefonische helpdesk. Is de storing daarmee opgelost?hoe kan ik nu mijn bericht verwijderen
Reputatie 7
Badge +28
Verwijderen is niet nodig hoor, zodra er een antwoord is gemarkeerd is het topic "klaar" 🙂 Als je in de toekomst nog eens hulp nodig hebt, laat het weten!

Reageer