Beantwoord

Geen internet

• 2 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 164 keer bekeken

Hallo KPN,

Sinds 10 minuten is plotseling mijn internetverbinding inactief. Wireless en power lampje branden en aan de bekabeling is niets veranderd.
Resetprocedures doorlopen maar er gebeurt niks. Op de kabel die vanaf het isra naar de modem loopt branden geen lichtjes.
Heb er een beetje de balen van nu, heb al maanden geen tv meer, heb pas gebeld, medewerker verzekerde mij dat het absoluut niet aan het modem kon liggen. Nou voordat ik dat nieuwe tv kastje van jullie heb kunnen ophalen, is mijn internet er mee gestopt.

Ik kan ook niet bellen en jullie chat doet het wonderbaarlijk genoeg niet.
Ben aangemeld bij KPN vanwege de vermeende kwaliteit en de 24/7 bereikbaarheid van de klantenservice maar ik begin spijt te krijgen van mijn keus.
icon

Beste antwoord door Geeninternet038 2 oktober 2018, 18:06

slotje aub
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Via dit forum kan het ongeveer 48 uur duren voor een medewerker reageert. Als je niet kunt bellen loop dan even naar de buren want het nummer is gratis. Met bellen ben je op di moment sneller.
slotje aub
Reputatie 5
Badge +6
Misschien werkt deze link voor de livechat Klik hier
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Geeninternet, welkom op het forum en sorry voor de late reactie. Ik kan me goed voorstellen dat je er de balen van hebt als dit al zo lang duurt. Dit is wel erg ongebruikelijk.

Ik wil me hier graag verder in verdiepen en ben erg benieuwd wat er allemaal al is besproken. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een seintje geven als dat is gebeurd?

Reageer