Beantwoord

geen internet

  • 15 March 2019
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Monteur afgesproken op de 15 komt pas de18 slechte zaak pas een dag klant
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 March 2019, 09:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Henco45, welkom! Dat lijkt me niet de bedoeling! Het kan wel eens gebeuren, als er bijvoorbeeld een monteur ziek wordt, dat de afspraak verzet moet worden. Dat gebeurt niet heel vaak, maar is wel heel vervelend natuurlijk. Ben jij op de hoogte van de reden dat de monteur later komt? Ik kijk graag wat er aan de hand is. Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Het is vandaag de 18e, dus waarschijnlijk komt de monteur vandaag? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me weten?