Beantwoord

Geen internet

  • 3 October 2019
  • 10 reacties
  • 175 keer bekeken

Sinds 11:30 al geen internet meer en meerdere keren uit/aan gezet, zelfs nog een keer de fabrieksinstellingen teruggezet, stekker er ook uitgehaald. Power en wireless lampjes branden, service ook, maar rood, terwijl het lampje voor internet helemaal niet aan staat.
icon

Beste antwoord door Kai Siebert 4 October 2019, 19:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Dag @Kai Siebert
Dan zou ik eerst hier kijken KPN Storing? of er een storing bekend is, en dan snel 0800-0402 bellen.
Er is geen storing en we hebben al gebeld, zijn vervolgens weer teruggestuurd naar de site.
Reputatie 7
Badge +21
Dat is vervelend. Jij hebt alles gedaan wat kan (reset enz.) dus de actie ligt bij KPN.
Ik zou nog een keer bellen of anders een chat-sessie via KPN Service en contact proberen.

Ik neem aan dat je wel gekeken hebt of alle kabeltjes er nog in zitten? 😉
Ja alle kabels zitten erin en toen we nog een keer belde zei de mevrouw die opnam dat we een nieuwe modem nodig hebben, dus nu maar nog een dag wachten.
Reputatie 7
Badge +21
Duidelijk. Dan ben je hopelijk weer snel "in de lucht". Helaas gaan de modems soms stuk, pech...
Dit hielp ook niet, nu tot maandag avond wachten totdat de monteur komt, hopen dat hij het dan kan fixen, wat vaak genoeg ook niet gebeurd.
Reputatie 7
Badge +21
Oh, dat is balen. Sterkte !!
Dankuwel, ondertussen zelf na uren op internet zoeken zelf maar iets geprobeerd, wat kabels van plek verwisseld en de modem ergens in de kast neergezet, waar die dus minder bereik heeft, maar hij werkt nu in ieder geval wel met wifi, de rest nog niet.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Kai Siebert, welkom en sorry voor de late reactie.. Heb je alles inmiddels weer werkend? Je geeft aan dat je volgens de klantenservice een nieuw modem nodig hebt, maar ook dat de monteur komt. Je hebt dus geen nieuw modem gekregen?

Daarnaast ben ik benieuwd wat je bedoelt met: wifi werkt, de rest nog niet. Wat werkt er nu nog niet? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik vanuit hier ook graag nog even met je mee.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat alles in orde is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?