Geen internet aansluiting door geblokkeerde lijn

• 15 juni 2013
  • 1 reactie
  • 4515 keer bekeken

Afgelopen donderdag, 13 juni zou bij ons het Alles in 1 standaard pakket worden geïnstalleerd. Omdat ikzelf in het buitenland verblijf had ik hierbij een monteur besteld. Wij hebben ons huis de afgelopen maanden verhuurd, en de huurder is een maand geleden op een vervelende manier vertrokken. Kennelijk heeft hij nog een internet abonnement lopen bij een andere provider, dit gezien een telefoontje dat mijn vriendin onlangs van KPN heeft ontvangen. Hierin is aangegeven dat er nog een abonnement loopt op ons adres en onze 'huurder' heeft aangegeven dat hij helemaal niet verhuisd is. Dit terwijl mijn gezin alweer in onze woning woont. Toch is op 13 juni de monteur van KPN langsgekomen voor de installatie. Hier werd geconstateerd dat de lijn nog 'bezet' was door een andere provider en dus niet tot installatie kon worden overgegaan. Wij zitten nu al weken zonder internet terwijl mijn vriendin vanuit huis via internet haar werk moet doen. Toen zij telefonisch contact opnam met KPN is haar op onvriendelijke toon verteld dat zij maar af moest wachten en dat ze hierover niet meer terug mocht bellen, dat had toch geen zin.

Vanuit het buitenland is er helaas geen mogelijkheid om zelf telefonisch contact te krijgen met de KPN klantenservice over vast internet (waarom eigenlijk niet?) vandaar dit bericht. Voor mij uiteraard frustrerend dit op afstand te volgen.

Kan iemand mij vertellen wanneer onze aansluiting wordt gerealiseerd? Gezien de toonzetting van de klantenservice zouden wij liefst nu al voor een andere provider kiezen maar dan zitten we weer met een minimale levertijd van 3 weken...

KPN, ik hoor graag van jullie!   

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Beste Kruisland,

Ik begrijp je frustratie op dit moment. Graag ontvang ik via een privébericht je Naam(contractant) postcode, en huisnummer. Dan maak ik er werk van!

Met vriendelijke groet,

Jowan

Reageer