Beantwoord

Geen internet en glasvezellampje brand niet

  • 7 May 2021
  • 4 reacties
  • 131 keer bekeken

Hallo,

ik ben een nieuwe klant bij kpn en vandaag was mijn activerings dag, er is al een monteur een paar dagen geleden langs geweest om de glasvezel kabel te installeren.

nu heb ik alles aangesloten maar heb ik geen internet, het internet lampje op de modem knippert. Mij werd vertelt dat het een aantal uur kan duren voordat de activering compleet is. Toen ik ging checken of ik alles wel goed had aangesloten zag ik dat het glas lampje op mijn NT kastje niet brand. Power en ethernet branden wel. Volgensmij gaat hier iets niet helemaal goed. Ikheb nu ook geen ziggo wifi meer en zit nu thuis helemaal zonder. Dit is wel een probleem omdat mijn dochter wel moet leren voor haar examens aankomende week

icon

Beste antwoord door C.cardoso 8 May 2021, 10:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Bel morgen 0800-0402. Gratis nummer van de klantenservice. 

@C.cardoso 

het lijkt er op dat er met de patch niet goed is gegaan

de monteur moet nog in de wijkkast patchen (een kabel over/op zetten)

als het glas lampje niet brand is dit waarschijnlijk het probleem

bellen met kpn en vragen hoe dit zit

 

 

Reputatie 7
Badge +21

 Hoi @C.cardoso. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van onze diensten. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en een afspraak met één van onze monteurs hebt ingepland. Ik ga er vanuit dat onze monteur het probleem zal verhelpen. Laat je ons weten hoe het afloopt?

 Hoi @C.cardoso. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van onze diensten. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en een afspraak met één van onze monteurs hebt ingepland. Ik ga er vanuit dat onze monteur het probleem zal verhelpen. Laat je ons weten hoe het afloopt?

@Vikash zal ik zeker doen! Heb gelukkig met ziggo kunnen regelen om tot die dag nog internet van hun te krijgen zodat we niet 4 dagen zonder zitten! Hopelijk dat het nu snel opgelost wordt :)