Vraag

geen internet en monteur komt pas na het weekend

  • 14 May 2021
  • 3 reacties
  • 148 keer bekeken

Heb sinds ik thuis ben vandaag al geen internet. Schijnt te maken te hebben met dat mij update niet gelukt is terwijl box wel aan stond?

Al twee keer gebeld vanavond en niemand kan wat doen. Storingsdienst komt pas over een dag of 2 of 3 als ik geluk heb. Vind dit slecht. Heb internet nodig voor werk en school maar zit nu hele weekend zonder en krijg geen noodvoorziening. Mooi …… piep

ook nu dagen geen tv om even te ontspannen, vind dit slechte service. Kom van telfort maar heeft al vaak voor problemen gezorgd 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Bianca vH . Wat een vervelende storing. Ik snap dat je een weekend zonder internet geen fijn vooruitzicht vindt. 

Ik begrijp uit je verhaal dat er al een monteur is ingeboekt. Helaas kan ik niks aan die planning veranderen.

Mocht jij een particulier, mobiel nummer van KPN hebben kan ik daar wel een gratis, grote weekbundel opzetten. Op die manier kun je van je telefoon een hotspot maken. 

Heb geen mobiel via jullie, maar zit te denken om over te stappen. Telfort was goed, nooit geen problemen mee gehad tot ik bij jullie kwam. Ik had gewoon een nieuwe modem moeten krijgen maar krijg ik niet dus ga wel op zoek naar wat anders want hier geen zin meer in.

“Helaas kan ik niks aan die planning veranderen.“. “gratis, grote weekbundel opzetten.” Dit is de standaard oplossing (is geen oplossing) die KPN naar voren schuift. Ook ik heb deze ervaring dat er inhoudelijk niets wordt opgelost, maar dat men het met deze standaard probeert op te lossen. En wanneer je een andere mobile provider hebt sta je helemaal in de kou. In mij geval geen internet, WiFi, of tv. En geen service “prettig weekend” en dan nog de domme opmerking kan ik u anders nog mee helpen!!!!?????