Beantwoord

Geen internet en pon knippert

  • 25 September 2021
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Tot nu werkte alles prima maar sinds gisteren geen internet meer. Internet lampje blijft continu knipperen.  Idem voor pon lampje. Alles geprobeerd: reset modem, stekkers eruit maar probleem blijft.

Hoe nu verder?

icon

Beste antwoord door NHendriks 25 September 2021, 06:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Als PON blijft knipperen dan kan dit op verschillende dingen duiden, als de diensten hiervoor altijd goed gewerkt hebben dan vermoedt ik dat ie door een menselijke fout in de wijkcentrale het verkeerde licht binnen krijgt.

 

De enige manier om dit op te lossen is met een monteur. Deze kan je het beste regelen via 0800-0402. Voor storingen zoals deze 24/7 bereikbaar. Ik kan geen garanties geven maar mogelijk is er nog een gaatje in de monteursplanning vandaag.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Eric van Haren, welkom! Ik sluit mij volledig bij NHendriks aan. Mocht je nog niet gebeld hebben en graag via het forum geholpen willen worden, kan dat natuurlijk ook. Het kan wel even duren voordat je een reactie krijgt. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Dan helpen we je verder. 

Inmiddels contact gehad en monteur komt maandag.  Dank voor de reacties.