Beantwoord

Geen internet en telefonie

  • 29 juni 2012
  • 3 reacties
  • 9643 keer bekeken

Sinds vorige week dinsdag over naar glasvezel en geen internet. Inmiddels nummerportering geweest en ook geen telefonie meer sinds deze week. Steeds maar bellen met klantenservice en het wordt niet opgelost.

Het enige wat hoeft te gebeuren is een kabeltje waar mijn aansluiting op zit om te prikken in de POP.

100Mbit aangevraagd

08-06 Monteur en dan tot

19-06 50/50Mbit opgeleverd in VLAN van XS4ALL = internet maar te lage snelheid

20-06 100/100Mbit in VLAN private KPN 172.xx.xx.xx = geen internet

21-06 30/15Mbit in VLAN hetnet.nl = internet maar te lage snelheid

25-06 30/15Mbit in VLAN adsl-direct.nl = internet maar te lage snelheid

26-06 100/100Mbit in VLAN private KPN 172.xx.xx.xx = geen internet

27-06 ook geen VoIP meer

28-06 voor 2e keer monteur aan huis nadat voor de eerste aansluiting al 3 eerdere afspraken waren geannuleerd waarvoor ik vrij had genomen.

Ruim 20 uur bellen met klantenservice verder heb ik nu dus glasvezel waar ik niks aan heb en ben ik niet bereikbaar.

Ik kom niet verder bij klantenservice want die willen uiteindelijk steeds via planning een monteur bij mij langssturen terwijl het probleem in de POP zit (ik heb iedere keer gemeld dat ik in het verkeerde VLAN zit, dat kan op de switch fout zitten maar ook dat mijn aansluiting in de verkeerde switch zit).

Ik zit al 9 dagen met deze ellende, mijn websites werken niet en ik kan niet fatsoenlijk vanuit huis werken.

Wie binnen KPN kan me helpen, ik wordt er zo moedeloos van.

Ik heb al heel veel mensen van klantenservice aan de lijn gehad en het probleem wordt maar niet opgelost.




Help!

Dank,

mseinstra

icon

Beste antwoord door mseinstra 29 juni 2012, 14:41

Nadat 1 van de monteurs in de POP is gewqeest en mijn aansluiting heeft omgeprikt werkt alles weer.

Daan en Cornelis, dank voor jullie bemoeienis. Ik kan er weer met 100Mbit tegenaan.

Goed weekend!

Marco

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Beste mseinstra,

Kun je mij via een privébericht uw postcode + huisnummer en een cpontact telefoonnummer toesturen?

Dan ga ik u verder helpen.

Met vriendelijke groet,

Daan

Nadat 1 van de monteurs in de POP is gewqeest en mijn aansluiting heeft omgeprikt werkt alles weer.

Daan en Cornelis, dank voor jullie bemoeienis. Ik kan er weer met 100Mbit tegenaan.

Goed weekend!

Marco

Reputatie 7
Badge +3
Beste mseinstra,

Ik had zoals ik had aangegeven in mijn privébericht een specialist gevraagd om het onmiddelijk voor u op te pakken.

Dank dat u aangeeft dat het probleem inmiddels is opgelost, en hoeft onze collega er niet verder in te duiken.

Heeft u verdere vragen kunt u uiteraard een nieuw topic plaatsen op het Forum.

Ook u een prettig weekend gewenst,

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer