Beantwoord

Geen internet en TV

  • 9 September 2019
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik heb sinds zaterdag ook geen tv en internet tit 20 september
kan dit sneller of hebben jullie tijdelijk een andere oplossing

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 September 2019, 15:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Bulsie, welkom hier.

Kun je even een toelichting geven hierover? Ervaar je en storing bij ons, een verhuizing of iets dergelijks? Ik zie alleen een bestelling die op 7 september geplaatst is, dit kan ik verder niet versnellen namelijk.
Ik wilde overstappen van telfort naar ziggo, monteur kwam afgelopen zaterdag en kon geen coax kabel vinden. Advies was weer terug naar telfort terug helaas was net afgesloten.

Nieuwe contract afgesloten met KPN, maar nu tot 20 september geen tv en internet.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Bulsie, excuus voor de late reactie. Dat is een ontzettende domper, ik kan de levering namelijk ook niet versnellen. Ze hadden ook geen optie om alsnog de kabel aan te leggen? Ik neem aan dat er in ieder geval een kabel tot je huis/gevel zit, anders had je nooit iets kunnen bestellen daar. Voor nu is het nog even afwachten tot wij het signaal actief hebben bij jou.