Beantwoord

Geen internet en tv

  • 6 January 2020
  • 6 reacties
  • 87 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Heb al meer dan 1 uur geen tv en internet.

Heb al van alles geprobeerd.

icon

Beste antwoord door Tweeus 6 January 2020, 21:48

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Tweeus Welkom! Goed dat je de storing hier meldt. Om je beter te kunnen helpen het ik een aantal vragen voor je. 
Je geeft aan sinds 1 uur geen tv en internet te hebben en ik zie in je profiel dat je de Experiabox V10 hebt. Hoe branden de lampjes op de V10? 

Als de Experiabox een storing heeft dan krijg je vaak een foutcode op de televisie, bijvoorbeeld F143 of F303. Dit kan natuurlijk iedere andere foutcode zijn. Zou je dit voor mij willen controleren?
Betreft het internet, zie je de netwerknaam nog wel staan, of helemaal niet meer?
Wat je alvast kunt proberen is het volgende.

  1. Haal het glasvezelkastje twee minuten van het stroom en sluit hem weer aan, mits je natuurlijk een glasvezelverbinding hebt. 
  2. Reset het modem

Zou je alvast je gegevens willen invullen op je profiel n hier een seintje geven als dit is gebeurd? Dan kijk ik met je mee. 

Reputatie 1
Badge

Bedankt voor je reactie, heb al je suggesties al geprobeerd.

Er komt morgen een monteur 

Reputatie 7
Badge +17

@Tweeus Aah.. Dan is er waarschijnlijk meer aan de hand op locatie, dan wat wij op afstand voor je kunnen oplossen.  Hopelijk lost de monteur het voor je op!
Als ik nog iets voor je kan doen, dan weet je me te vinden. :smile:

Reputatie 7
Badge +17

@Tweeus Is het trouwens nog opgelost met de monteur? 

Reputatie 1
Badge

Het is opgelost, tot nu toe geen problemen meer gehad.

Reputatie 7
Badge +17

@Tweeus Bedankt voor de terugkoppeling, goed om te horen!:wink:

Reageer