Beantwoord

Geen Internet en TV

  • 9 January 2020
  • 6 reacties
  • 113 keer bekeken

Badge

Wie kan mij helpen? Ik heb sinds een aantal dagen geen internet en tv meer. Heb de kabels nagekeken en de experiabox V9 gereset. Er is geen sprake van storing in de buurt. Het lampje van broadband knippert iedere keer.

 

Met vriendelijke groet,

Roy

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 January 2020, 11:32

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19

Dan zit er waarschijnlijk iets niet goed voor het modem. Maar daar kan je zelf niets mee. Bel de klantenservice 0800-0402 dag en nacht bereikbaar en nog gratis ook.  Of via de chat. Heb je dit al geprobeerd?https://www.kpn.com/service/internet/problemen.htm#/problemen-en-storingen/internet

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Roy1985. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van Internet en TV. Heb je gecontroleerd of het kabeltje van de ExperiaBox naar het aansluitpunt er goed in zit? Als dit kabeltje er goed in zit en een reset heeft het probleem niet verholpen, dan wil ik je vragen om jouw gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel. Ik zoek graag voor jou uit hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Badge

Hoi @Vikash, de kabels zitten goed. Mijn forum heb ik ingevuld.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist jouw verbinding doorgemeten. Mijn systeem geeft aan dat er iets mis is met de verbinding naar jouw woning. Om dit probleem te kunnen verhelpen moeten we een storingsmonteur inplannen. Zou je willen reageren op mijn privébericht

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb zojuist een storingsmonteur ingepland. Laat je mij weten hoe het afloopt?

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb zojuist een storingsmonteur ingepland. Laat je mij weten hoe het afloopt?

Ik heb geen bericht van jou ontvangen, dus ik ga er vanuit dat onze monteur het probleem heeft kunnen verhelpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. :slight_smile:

Reageer