Beantwoord

Geen internet en tv na verhuizing

  • 12 December 2019
  • 8 reacties
  • 231 keer bekeken

Beste Forumleden,

Sinds 01 november woon ik op mijn nieuwe adres. Ik heb op tijd mijn adreswijziging door gegeven maar tot op heden geen internet en TV. Ik heb weliswaar een noodpakket ontvangen maar krijg nu al weken te horen dat mijn aansluiting niet mogelijk is door een probleem tussen KPN en de netbeheerder. Dit terwijl de vorige eigenaar van het huis zonder problemen gebruik kon maken van KPN internet en TV. Nu ontvang ik in de tussentijd ook nog het bericht dat ik mijn kpn compleet rechten verlies omdat de adresgegevens niet overeen komen. Mijn tv en internet blijft ondanks de verhuizing op het oude adres staan. Ik begin er nu na bijna 1,½ maand moedeloos van te worden. Ik heb een klacht ingediend maar krijg ook hier geen reactie op. Ik ben altijd erg te spreken geweest over de dienstverlening van KPN en ben dit niet gewend. Graag kom ik in contact en hoop ik dat dit probleem voorgoed wordt opgelost.

 

icon

Beste antwoord door Natasja 14 December 2019, 16:56

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Je zou je compleet voordelen niet moeten verliezen. Heeft u voor uw mobiele abonnement(en) ook door gegeven dat u verhuist bent? Loop anders al uw facturen eens langs en check de adresgegevens.

Reputatie 7
Badge +24

En vul je profiel in: https://forum.kpn.com/settings/profile

Dank voor de snelle reactie, gegevens ingevuld. 
Ik heb mijn /onze mobiele abo’s ook omgezet naar het nieuwe adres. Omdat TV/internet en bellen pas wordt omgezet als de verbinding tot stand kan worden gebracht blijft mijn oude adres in het systeem staan. Dat is de reden dat nu mijn compleetrechten nu gaan vervallen. 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @PHoring. Dank je wel, allereerst, voor het doen van je verhaal hier. Ik kan me levendig voorstellen dat je na anderhalve maand het vertrouwen een beetje begint te verliezen en graag actie wilt zien. 

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik lees dat de oplevering van je verbinding was vertraagd door technische problemen. Wel zie ik dat mijn collega's gisteren vooruitgang hebben geboekt en de levering nu gepland staat voor 19 december. Ik heb hen verzocht om binnen 3 werkdagen contact met je op te nemen om je op de hoogte te houden over de voortgang. 

Wat je KPN Compleet voordelen betreft: ik zie dat je een e-mail hebt gehad om je erop te wijzen dat die mogelijk komen te vervallen. Dat komt inderdaad doordat je mobiele abonnementen nu op je nieuwe adres staan geregistreerd. Op dit moment is KPN Compleet nog gewoon actief. Ik verwacht dat dit administratief vanaf 20 december automatisch weer goed gaat. Als dat onverhoopt niet aan de orde is, laat dit dan zo snel mogelijk aan me weten.

Dag @PHoring. Dank je wel, allereerst, voor het doen van je verhaal hier. Ik kan me levendig voorstellen dat je na anderhalve maand het vertrouwen een beetje begint te verliezen en graag actie wilt zien. 

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik lees dat de oplevering van je verbinding was vertraagd door technische problemen. Wel zie ik dat mijn collega's gisteren vooruitgang hebben geboekt en de levering nu gepland staat voor 19 december. Ik heb hen verzocht om binnen 3 werkdagen contact met je op te nemen om je op de hoogte te houden over de voortgang. 

Wat je KPN Compleet voordelen betreft: ik zie dat je een e-mail hebt gehad om je erop te wijzen dat die mogelijk komen te vervallen. Dat komt inderdaad doordat je mobiele abonnementen nu op je nieuwe adres staan geregistreerd. Op dit moment is KPN Compleet nog gewoon actief. Ik verwacht dat dit administratief vanaf 20 december automatisch weer goed gaat. Als dat onverhoopt niet aan de orde is, laat dit dan zo snel mogelijk aan me weten.

Dag Natasja,

Dank voor je reactie. Fijn om te horen dat je actie hebt ondernomen en er mogelijk op de 19e de aansluiting tot stand kan worden gebracht. We wachten het even in spanning af ;) in elk geval dank voor de moeite en ondersteuning. Fijne avond. 

Reputatie 6
Badge +9

Ik duim met je mee, maar ik ga ervan uit dat je vanaf morgen op je nieuwe adres eindelijk verbinding hebt. Houd je me op de hoogte? :slight_smile:

Ik duim met je mee, maar ik ga ervan uit dat je vanaf morgen op je nieuwe adres eindelijk verbinding hebt. Houd je me op de hoogte? :slight_smile:

Dag Natasja, goed nieuws! Het probleem is verholpen. We hebben weer internet en Tv. Dank voor je hulp! Fijne feestdagen gewenst. 

Reputatie 6
Badge +9

Dat is zeker goed nieuws zo vlak voor de kerstdagen! Erg blij te lezen dat je weer internet en tv hebt. Jij ook alvast fijne feestdagen toegewenst, @PHoring. :christmas_tree:

Reageer