Beantwoord

Geen internet. Is er storing?

  • 20 May 2022
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik heb sinds een uur hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Dit na een denk ik blikseminslag hier ergens in de wijk. Tevens kleur het lampje op de Experiabox continu rood.

Als ik via KPN mijn storing check geeft die aan dat er een storing bij de wijkcentrale en de experia box v10 is. 

@Kpn klopt dit en wat kan de oplossing gaan worden?

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 28 May 2022, 22:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jappiee,

Als ik je verbinding er bij pak, zie ik dat je al via een andere weg contact met ons hebt gehad hierover en dat er dinsdag een monteur bij je langs gaat komen.

Laat je weten hoe het gegaan is met dat monteursbezoek?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jappiee,

Als ik je verbinding er bij pak, zie ik dat je al via een andere weg contact met ons hebt gehad hierover en dat er dinsdag een monteur bij je langs gaat komen.

Laat je weten hoe het gegaan is met dat monteursbezoek?

 

Ik heb geen reactie meer van je gehad, maar zie nu dat de monteur je verbinding weer aan de praat heeft gekregen, top! 🙂