Beantwoord

Geen internet meer na stroomstoring

  • 14 January 2019
  • 7 reacties
  • 5840 keer bekeken

Vannacht is er een stroomstoring geweest en sindsdien hebben we geen internet meer. Ik heb de experia box opnieuw opgestart maar het imternetlampje blijft rood branden. Wat kan ik hier verder nog aan doen?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 14 January 2019, 15:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Glasvezel of xDSL?
Als het om glasvezel gaat, branden er lampjes op het glasvezelkastje (NT)?

Als het een stroomstoring was in jouw wijk/woonplaats dan is de kans aanwezig dat de stroomvoorziening in straatkast/wijkcentrale/POP niet goed is hersteld en dat er een monteur ter plaatste moet gaan om één en ander te controleren.

Als je in je forumprofiel je klantnummer e.d. invult dan kan een webcare medewerker het één en ander checken en in gang zetten.
Hoi Marwill. Ik zie dat je je profiel nog niet hebt aangevuld. Als er spoed bij is, is een telefoontje sneller: 0800 0402
Herstarten van alle apparatuur is mijn voorlopig advies maar het kan zijn dat er meer aan de hand is. Uiteraard wil ik je ook graag verder helpen maar dan heb ik wel een seintje nodig als je je profiel met de relevante gegevens hebt aangevuld.
Ik heb niks meer gehoord. Kan ik er van uit gaan dat alles weer werkt? Laat me weten als dat niet zo is!
Ik heb contact gehad met KPN en blijkt dat de experia box kapot is. We hebben een nieuwe gekregen en alles doet het weer!
Dank voor je update, Marwil. Ik ben blij dat het opgelost is. Mocht er in de toekomst onverhoopt weer iets gebeuren help ik je graag verder!

Help !! al dagen geen internet of tv na stroomstoring! echt bloedirritant en waarom dan betalen ?? mobiel internet gaat als n raket 😢

Badge +19

Dag @Tomnon voor storingen kan je 24/7 de klantenservice 0800-0402 bellen.  Gratis nummer.  Ze kunnen dan meteen met je meekijken.Â