Beantwoord

Geen Internet na overstap naar KPN

  • 19 June 2019
  • 11 reacties
  • 348 keer bekeken

Ben van XS4ALL naar KPN gegaan. Vandaag zou me internet het moeten doen. Heb de modem aangesloten maar geen internet. Heb nog z'n oude ronde PTT in de meterkast. Op de modem brand een oranje lamp en afentoe knippert er een blauw lamp. Wat kan ik nu doen om verbinding te krijgen?





Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 26 June 2019, 13:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Rekkkt, welkom! Goed dat er al wel wat lampjes verschijnen op het modem, maar vervelend dat het internet het nog niet doet! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik met je mee. Welke lampjes branden er trouwens?
Heb me forumprofiel aangepast. Aan de voorkant is er 1 led lamp die knippert soms blauw en dan blijft tie een tijdje op oranje staan.
Reputatie 7
Badge +30
Ik kan het modem inderdaad nog niet zien. Het is in dit geval wel belangrijk welke lampjes branden en welke niet. Kan je op de Experiabox kijken wat er bij de lampjes staat en dit aangeven? Je mag ook een foto van de lampjes maken als je dat makkelijker vindt. Ook ben ik benieuwd hoe je het modem hebt aangesloten, waar gaat de kabel naar toe?
Voorkant bij de DSL lampje is hij oranje en soms knippert er een blauwe lamp.
Zijkant Wifi lamp knippert soms. (Zie wel me wifi in het wifi lijst op de computer)


Reputatie 7
Badge +30
Wat vreemd. Wil je het modem eens resetten door middel van de reset knop op de Experiabox? Mocht het dan nog niet werken, kan je het beste toch een monteur laten komen. Je kunt deze zelf aanvragen, als het goed is heb je hier mail over gekregen. Lukt het niet, laat het me dan even weten.
Na resset is er alleen een oranje lampje bij de DSL en de wifi lampje is uit. Ga er van uit dat hij bezig is?
Reputatie 7
Badge +25
Marcia is er vandaag niet dus vandaar dat ik reageer.

Volgens mij is het nog niet gelukt, dus lijkt het mij ook verstandig om een monteur in te gaan plannen. Gaat dat lukken via de ontvangen mail?
Klopt het is niet gelukt, het is ook niet gelukt met het link in me mail. Wil graag een monteur.
Reputatie 7
Badge +25
Ik krijg ook een foutmelding op dit moment. Ik heb de planning aangestuurd om je z.s.m. te bellen voor een afspraak. Je wordt gebeld op het contact 06-nummer. Houd er rekening mee dat dit een geheim nummer zou kunnen zijn. En mocht je het zelf alsnog willen proberen dan is dat prima natuurlijk...
Oke Bedankt.
Reputatie 7
Badge +25
Ik zie dat de monteur inmiddels is ingepland voor 1 juli. Ik ga ervan uit dat de installatie dan gaat lukken!