Beantwoord

Geen internet na stroomuitval

  • 18 January 2021
  • 3 reacties
  • 778 keer bekeken

Na een stroomstoring krijg ik geen internet meer uit mijn v12 box. Al reset gegeven maar krijg geen verbinding meer. Vervelend dat je nu dus ook geen tv hebt. Alle kabels gecontroleerd. Wat nu? 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 18 January 2021, 21:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lakebird, dat is niet handig!
Branden er uberhaupt nog wel lampjes op? Zoja, hoe branden die?
Je kunt hierover ook met ons bellen op 0800-0402. Dat is vaak wat sneller omdat we daar direct contact hebben!

Thx voor de reactie. Toch door alle manipulatie aan de draden de toevoer draad niet meer goed. Deze weer hersteld en gelukkig zo opgelost. 

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je in de toekomst toch nog problemen hebt met jouw verbinding, dan weet je ons te vinden!