Beantwoord

Geen internet na uitval experiabox V9

  • 12 December 2019
  • 5 reacties
  • 755 keer bekeken

Goedemiddag,

Vannacht heeft 1 van onze huisgenoten per ongeluk de experiabox uitgezet. Vanmorgen is deze weer aangezet en hadden we (slecht) WiFi in huis. Dit deed het niet op verschillende apparaten, alleen op een paar. We hebben geprobeerd de router nog een keer aan en uit te zetten, maar nu brandt het lampje van Internet en TV helemaal niet meer en we hebben geen idee hoe we dit kunnen oplossen.

 

Graag hoor ik van u!

Groetjes Lise

icon

Beste antwoord door xliser 14 December 2019, 18:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @xliser, welkom hier. Vervelend dat het internet niet meer werkt. Mijn advies is om de Experia Box een keer volledig te resetten. Houd er rekening mee dat ‘ie dan wel naar de fabrieksinstellingen gaat. Ik hoor graag of dat helpt. 

Beste @Paul_,

Bedankt voor de snelle reactie. We hebben hem gereset (aantal seconden ingehouden, totdat er iets gebeurde). Hij startte gewoon opnieuw op, maar alleen de lampjes Power, Wireless en Broadband branden. Geen verschil met voor de reset in ieder geval ..

Reputatie 7
Badge +25

Excuses voor de late reactie! Heb je inmiddels al op een andere manier contact gehad met ons? Zo niet: kun je dan de gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Geen probleem! Het kastje is dezelfde avond weer normaal gaan doen, dus we hebben nu nergens last meer van!

Reputatie 7
Badge +25

Geen probleem! Het kastje is dezelfde avond weer normaal gaan doen, dus we hebben nu nergens last meer van!

Dat lees ik graag. :) Als er nog eens vragen zijn ben je hier welkom!