Beantwoord

Geen internet of tv

  • 7 September 2019
  • 7 reacties
  • 227 keer bekeken

Hallo,
wij wilden overstappen van telfort naar ziggo, maar vandaag bleek dat niet mogelijk ze konden de coaxkabel niet vinden. Advies van monteur was om weer terug te gaan naar telfort/KPN.
zo gezegd zo gedaan, maar de aansluiting vind pas plaats op 20 september 😡
Kunnen jullie dit niet versnellen anno 2019 , nu hebben wij helemaal niets tot die datum.
icon

Beste antwoord door Susan_ 14 September 2019, 11:20

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Daar gaat onderwerp over: https://forum.kpn.com/internet-9/hoe-stap-je-het-best-over-op-glasvezel-477779

Best genant om anno 2019 zo lang zonder te zitten met drie bedrijven die genoemd worden die veel service zeggen te leveren. Was KPN uiteindelijk de beste?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Heniu, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Helaas hebben we enige tijd nodig om het zowel technisch als administratief in orde te maken. Hier staat ongeveer 2-3 weken voor, wat overeenkomt met de verwachting van 20 september. Nu kan het natuurlijk zijn dat je het installatie pakket eerder krijgt, en je het alvast kan aansluiten. Echter kan ik geen garantie geven dat het eerder gaat werken dan 20 september.

Wat ik wel kan nakijken is of je recht hebt op een noodpakket, sommige situaties komen hier namelijk voor in aanmerking. Om dit te controleren heb ik wel wat gegevens van je nodig! Kan je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik zo snel mogelijk voor je kijken wat er mogelijk is!
Heb gegevens ingevuld Susan!
hopelijk kun je iets voor ons doen 14 dagen geen tv en internet dat is best wel lang.
En Susan kan je nog iets betekenen voor ons?

mvg
Buls
Reputatie 7
Badge +28
@Susan_ is enthousiast voetbalsupporter die voor Ajax-supporters vast een stapje extra doet. 👍🏼

Maar ze is nu niet aan het werk, ik verwacht haar morgen wel weer op het forum.
Reputatie 7
Badge +24
@Bulsie, ik heb antwoord gegeven in het eigen topic. Ik zie daar graag een reactie tegemoet. 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@Bulsie @Heniu , ik was inderdaad even afwezig maar zie dat je een nieuw topic bent gestart met een nieuwe naam. Ik heb wel even gekeken, maar het is in principe geen fout vanuit KPN dat je niet aangesloten kan worden bij een andere provider. Dus helaas kan ik geen noodpakket voor je aanvragen.

Reageer