Beantwoord

geen internet of wifi

  • 10 June 2021
  • 9 reacties
  • 195 keer bekeken

Goede avond. Sinds gisteren brandt het lampje van service oranje op de experia box v10. Heb al een test gedaan en er zou geen probleem zijn tot aan de deur. Alsook heb ik reeds een reset gedaan. Maar geen baat. Nog steeds geen internet of wifi. Zou de modem stuk zijn? Of zie ik iets over het hoofd? Alvast bedankt, Dave

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 June 2021, 12:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Dat is balen. Heb je glasvezel of koper?

Koper. Spijtig genoeg :sweat_smile:

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Daveken, 

Wat lastig dat jouw internet niet meer werkt. De beller is vaak sneller, je kan mijn collega's bereiken via 0800-0402. Wil je toch liever via het forum geholpen worden? Vul dan jouw profiel aan met jouw postcode en huisnummer en geef ons een seintje wanneer dat is gelukt. 

Badge +19

😂 heb je het kabeltje tussen het modem en het israpunt al gecontroleerd? Veel meer kan je niet doen. Als het kabeltje goed is en het probleem blijft bel dan  morgen 0800-0402. Ze kunnen dan met een meekijken.

Hi @Hanna_ , ik heb zonet mijn profiel verder aangevuld. Mss toch al eens een check? Heb het kabeltje tussen modem en israpunt eens bekeken, zoals @Joep1965  had voorgesteld. Maar lijkt in orde te zijn.

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Daveken. Ik zie hier inderdaad dat het niet lekker gaat. Het lijkt aan je Experia Box te liggen, dus die gaan we vervangen. Ik kon dit op dit moment niet direct zelf inplannen. Dus dat wordt morgen door de back office gedaan, Het kan zijn dat ze je nog bellen, dit zal dan op het bij ons bekende contacttelefoonnummer gebeuren. Je krijgt sowieso een bevestiging per e-mail zodra het nieuwe modem onderweg is.

Geweldig. Bedankt voor de check @Erik_ . Ik hoop snel telefoon te krijgen. :grinning:

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat er vanmorgen contact is geweest, @Daveken,  en dat een nieuwe Experia Box is aangevraagd die naar verwachting morgen zal komen.

Yip @Erik_ . Iedereen bedankt voor de goede service en hulp! :grinning:  @Hanna_  @Joep1965Â