Beantwoord

Geen internet op de bovenverdieping

  • 27 November 2019
  • 6 reacties
  • 222 keer bekeken

ik heb geen internet verbinding op de bovenverdieping hoe kan ik er voor zorgen dat ik boven wel internet heb? Een WiFi versterker heb ik al geprobeerd dit helpt niet.

icon

Beste antwoord door Nick83 27 November 2019, 13:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Kabel leggen.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Ahmet, welkom op het forum. 

Hoe was die versterker aangesloten, met een kabel of draadloos? Heeft de versterker helemaal niet gewerkt? 

Reputatie 7
Badge +24

Ahmet, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Jammer op het kpn forum dat een ouder topic naar boven geplaatst word door een “beste andwoord"

Eigenlijk staat het los en is er geen andwoord als ts niet reageert

Lijkt mij zinloos om het weer bovenin de topics te zetten en vooral als ts niet reageert

Mijn mededeling aan het kpn forum

Het is maar een tip

 

Reputatie 7
Badge +24

Altijd jammer als topicstarter niet meer van zich laat horen. Zonde van de tijd en moeite die je er in steekt om een reactie te geven. Ik reageer daarom soms ook eerst ff heel kort. Als topicstarter dan weer reactie geeft, dan meer tijd in steken om te reageren.

Klopt nick alleen kan het soms bod over komen

Maar ik geef je groot gelijk

Maar aan het “beste andwoord" kun je beter het topic om de zelfde plaats laten staan

Dat bedoel ik met de tip

Â