Beantwoord

Geen internet op Experia Box V10

  • 22 January 2020
  • 5 reacties
  • 3282 keer bekeken

Hallo,

 

Verbinding is zo maar eruit gevallen. S'avonds opeens geen verbinding meer. Bij de WAN poort en naar buiten ligt het probleem. Kabel werkt nog, maar als deze in de WAN poort geklikt wordt, komt er geen verbinding. Alle trouble shoot stappen zijn al nagegaan (reset, herstart, veel wachten, enz.).

 

Moet hiervoor de monteur komen?

 

Alvast bedankt!

 

icon

Beste antwoord door LeoPolman 22 January 2020, 23:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Heeft u glasvezel of koper?

Glasvezel

Badge +19

Heeft u het glasvezelkastje ook al van de stroom afgehaald?

Hahaha ontzettend bedankt. Net voordat ik hem opnieuw van het stroom wou afhalen ging alles op zwart en nu werkt alles weer, misschien een fout bij het opstarten van de router? Maar ontzettend bedankt voor de snelle reactie, alles werkt weer.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @LeoPolman, welkom! Goed om te lezen dat alles weer werkt. Bedankt dat je het nog even liet weten! ;-)