Beantwoord

Geen internet, telefoon en tv

  • 11 October 2019
  • 3 reacties
  • 119 keer bekeken

Beste,



Sinds gister is plots het internet, vaste telefoon en tv hier weggevallen. Er brandt nu een rood lampje op de voorkant van de V10a modem.



Ik heb de kpn website al gecontroleerd op storingen, die zijn er momenteel niet. Verder heb ik meerdere malen al een hard reset gedaan op het modem en heb ik een tijdje de stekker eruit gehad voordat ik die er terug instak. Ook heb ik de bekabeling nagelopen op beschadigingen.



Echter lijkt niets te helpen. Wat is de volgende stap om het internet, tv en vaste telefoon weer werkend te krijgen?



Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 October 2019, 15:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hey @Patrick1711 , welkom op het forum! Dank voor het alvast invullen van je gegevens. Rood lampje is niet de bedoeling. Ik heb hier je lijn doorgemeten en ik zie dat er geen verbinding is. Resets en dergelijke gaan dan ook niet helpen, er moet een monteur komen. Ik heb zojuist geprobeerd contact op te nemen met je via het bij ons bekende 06-nummer (eindigend op 007) om dat in te plannen maar er werd niet opgenomen. Om dit wel zo snel mogelijk verholpen te krijgen heb ik de monteur nu gepland voor het eerst mogelijke moment morgen. Dat is tussen 12:00 en 14:00. De monteur arriveert in dat tijdsblok. Je krijgt een bevestiging per sms (op dat 007 nummer) en per e-mail (op het bij ons bekende contactmailadres j...6 @ gmail).

Mocht dat moment niet uitkomen, er staat een telefoonnummer in de sms/e-mail. Neem dan daar contact mee op om de afspraak te herplannen.
Hallo Erik,

Bedankt voor je reactie! Ik vroeg me af of hier nog kosten aan verbonden zijn?

Groet Patrick Kruidenberg
Reputatie 7
Badge +30
Er zijn alleen kosten verbonden aan een monteursafspraak bij een storing als dit als blijkt dat de oorzaak aan jou ligt. Bijvoorbeeld als je de Experia Box hebt aangesloten op een stopcontact dat niet goed is, of als je een eigen kabel hebt gebruikt die kapot is. Maar, omdat ik hier op afstand ook kon meten dat de verbinding er in z'n geheel uit lag kunnen we dat eigenlijk al gelijk uitsluiten en zal het kosteloos zijn.

Ik zie hier in de afmelding van het ticket ook dat het probleem hem hier zat in de kruisdraad in de centrale. Die is door de monteur hersteld. Dat soort dingen zijn sowieso voor ons qua kosten 🙂