Beantwoord

Geen internet, telefoon en tv

  • 2 August 2020
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Goededag allen,

Sinds gister middag heb ik geen wifi meer in huis. Nu heb ik op het forum rond gezocht naar oplossingen maar niks hielp. Nu een dag later kwam ik er achter dat ik geen vaste telefoon verbinding meer heb en dat mijn tv ook niet meer werkt. 

Mijn experiabox v10 geeft een groen lampje bij power en wireless en een rood/oranje lampje bij services voor de rest staat alles uit. Mijn tv kastje geeft de code f562 en later f303. Ik heb geen idee wat ik nu moet doen en hoop dat jullie mij hier mee verder kunnen helpen.

icon

Beste antwoord door LMRS 3 August 2020, 18:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @LMRS, Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht.  Oef..  zo te lezen is het al een poosje stil bij jou in huis. Goed dat je hier aan de belt trekt. 
Allereerst adviseer ik altijd om alles een paar minuten stroomloos te maken. Hiermee bedoel ik de tv-ontvangers, het modem (v10) en eventueel het glasvezelkastje. Hierna kun je natuurlijk alles weer aansluiten en zien of deze actie het probleem heeft opgelost. Als dit niet werkt, kun je de Experiabox resetten en als alle lampjes weer groen branden de tv-ontvangers resetten. 

Geen oplossing? Neem contact op met ons :blush:

Ik graag even met je mee om te zien of ik kan achterhalen wat er aan de hand is of waar deze storing(?) ineens vandaan komt. Hier heb ik wel je gegevens voor nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer zijn in eerste instantie voldoende. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt nog niet weer gereageerd, @LMRS. Heeft stroomloos maken en/of resetten geholpen?

Goedeavond,

Nee helaas hadden die acties niet geholpen. Dus ben ik gaan bellen met de klantenservice. Zij konden het probleem ook niet specifiek vinden want ze zeiden dat het lag aan mijn experiabox dus hebben ze een nieuwe opgestuurd.

ik heb een nieuwe kpn box 12 toegestuurd gekregen en geïnstalleerd en nu werkt alles weer naar toebehoren. 

Bedankt voor jullie snelle hulp👍

Reageer