Vraag

Geen internet, tv en telefoon

  • 22 November 2022
  • 10 reacties
  • 97 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Vorige week donderdag om 8.30 uur is bij graafwerkzaamheden door Hanab hier in de weg de telefoonkabel beschadigd. Dus geen internet en tv meer. KPN gebeld, er moest eerst een monteur komen. Die kon pas zaterdagochtend tussen 10 en12 komen. Noodpakket opsturen kon ook niet, eerst een monteur. Ik zeg: die gaat mij dan vertellen dat de grondploeg dit moet gaan repareren en we weer een week verder zijn. Ervaring hier vanwege aanleg HSL in het verleden en momenteel aanleg A16. Uiteindelijk kwam de monteur zaterdagmiddag om 14.30 uur. En jawel, de grondploeg moet dit herstellen. Maar hij ging het bekende noodpakket regelen en dat kon ik maandag 21 november bij Rataplan in Berkel en Rodenrijs ophalen na bevestiging. Maar geen bevestiging ontvangen en om 17.00 uur was daar nog geen pakket. Om 20.48 uur gebeld, de verbinding werd ma 1.38 minuut verbroken. Gebeurde vorige week 2x maar dan na 11 minuten. Dus om 20.50 uur weer gebeld en kreeg een meneer aan de lijn na enkele minuten en die vroeg een ogenblik geduld maar ik heb hem niet meer gehoord en maar na 33 minuten opgehangen. Wel de F1 en de voetbal niet kunnen kijken!

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Probeer het s'morgens om 08.00 uur nog eens en roep dan dat u een storing heeft.

Reputatie 7
Badge +13

@satfun51 Welkom op het forum. Ik heb meteen even gekeken en ik zie inderdaad dat er een storingsmelding is aangemaakt voor ondergronds herstel. Ik heb opnieuw een aanvraag voor een noodpakket gedaan. Ik stuur je even een privébericht.   

Reputatie 3
Badge

Tot op heden geen internet  tv en telefoon. Afgelopen maandag zou Noodpakket bij Rataplan klaar liggen. Is er nog steeds niet. Noodpakket naar Karwei zou er vandaag zijn maar krijg net bericht dat dit niet gaat lukken.

Reputatie 7
Badge +13

Volgens mijn gegevens is het pakket onderweg dus ik hoop dat je spoedig bericht krijg dat deze klaar ligt!

Reputatie 3
Badge

Kan geen TV kijken met Noodpakket. Vergoeding aanvragen lukt niet. Probleem niet opgelost. 

Reputatie 7
Badge +13

@satfun51  Kun je toelichten waar je tegen aanloopt met het tv kijken? Krijg je iets van een foutcode terug? Wat een vergoeding betreft kun je het best even wachten tot het probleem is opgelost. Dan hebben we een vaste periode waarover wij die kunnen berekenen.

Reputatie 3
Badge

Ik kijk/stream TV via internet en volgens KPN medewerker gaat dat niet via 4G. Daarom zit er in het noodpakket een Digitenne ontvanger. Maar die krijg ik niet omdat ik geen TV abonnement bij KPN heb. Wat de vergoeding online aanvragen betreft kreeg ik eerst de melding dat de storing nog niet was opgelost terwijl die al dagen was opgelost. Meerdere keren geprobeerd maar telkens hetzelfde. Vandaag gekeken en krijg ik de melding: Wij hebben geen storing gevonden in jouw postcodegebied.

Dan wel de mogelijkheid om handmatig in te vullen maar dat kan maximaal voor 3 dagen terwijl storing 8 lange dagen heeft geduurd.

Handmatig vergoeding aanvragen
 

Mijn storing duurde meerdere dagen

Start van storinginfo_diap_v1.b59b9169.svg

Je kunt voor maximaal 3 dagen vergoeding aanvragen.

Heb net 35 minuten KPN aan de lijn gehad om het dan maar telefonisch te regelen maar de medewerker kreeg het niet voor elkaar omdat de boel vastliep.

Medewerker zou t.z.t. terugbellen.

Ben benieuwd!

Reputatie 7
Badge +13

@satfun51 Dan hoor ik graag wat de uitkomst is. Laat het me weten als ik kan helpen!

Reputatie 3
Badge

Medewerker heeft terug gebeld en ging het in orde maken.

Reputatie 7
Badge +13

Dan moet dat goed komen @satfun51!