Geen internet/TV tijdens geplande werkzaamheden KPN

  • 18 January 2022
  • 13 reacties
  • 190 keer bekeken

Is het normaal dat je tijdens geplande werkzaamheden geen (nu al 4 dagen) geen internet/TV meer hebt zonder vooraf melding en zonder noodpakket. Thuis werken gaat dus niet en online school dus ook niet.

De klantenservice zegt niets te kunnen doen dan alleen maar afwachten. Daar heb je wat aan.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24

HI @M.Min, welkom hier. 

Ik kijk graag me je mee. Zonder noodpakket ook? 

Wat voor werkzaamheden zijn dit precies? 

Ik hoor graag van je 

Ze hebben afgelopen zaterdag  een lasbox van de glasvezels ,die normaal onder het straatwerk ligt, vervangen en alle inkomende glasvezels een meter ingekort. Wij hadden voor die tijd ook geen storing. Ze zijn tot in de nacht bezig geweest maar de volgende morgen nog geen internet. Tot de dag van vandaag nog steeds geen internet. 

Reputatie 7
Badge +10

….en alle inkomende glasvezels een meter ingekort.

Lijkt me niet handig om in te korten?  Als er weer eens een storing is, heeft men dan mogelijk geen "reserve” lengte meer over, en moet men ze weer verlengen door extra lassen er in te leggen. :hushed:

Maar goed, daar ben jij niet mee geholpen.

Ik neig te zeggen dat er (in de haast) een las of patch fout gemaakt is.

Wat nu?

Reputatie 7
Badge +10

Met KPN netwerk contact opnemen en om opheldering vragen?

Ons telefoonnummer is: 0880 06 37 44

We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.

Houd rekening met een langere wachttijd.

De storing is opgelost in de hele straat behalve bij ons helaas, waarschijnlijk een wisseling gemaakt in de glasvezels in de glasvezellasbox tijdens de werkzaamheden.  Donderdag komt er een monteur. Begint nu toch wel een treurig verhaal te worden. Nu al bijna een week zonder internet/TV zonder noodpakket. We krijgen het noodpakket niet omdat deze schaars zijn. Zegt de medewerker van de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +10

De storing is opgelost in de hele straat behalve bij ons helaas,…

Als de hele straat nu inmiddels wel internet heeft, zou je met de buren als noodoplossing een afspraak kunnen maken of je via WiFi of met een kabeltje door een tocht klepraampje heen kunnen leiden, om toch internet te kunnen gebruiken.

Reputatie 7
Badge +24

Het is in ieder geval goed dat er morgen een monteur komt. Heb je deze afspraak via ons gemaakt of via Netwerk NL? 

Via kpn netwerk.  Zou mij verbazen als het morgen opgelost is.

Reputatie 7
Badge +24

Ik hoop oprecht dat dit snel wordt opgelost, wij hebben hier namelijk geen invloed op. :pensive:

Helaas geen goed nieuws. De werkzaamheden van afgelopen zaterdag zijn niet goed uitgevoerd. Zijn veel glasvezels verwisseld/gekruist. Heb nu geen idee hoelang dit nog gaat duren. De moet zakt mij zo langzamerhand in de schoenen.

Reputatie 7
Badge +10

Dan toch maar hopen dat bij je buren dat net niet is gekruist.  Kun je alsnog voor de duur van de storing daarmee in gesprek gaan om "mee te liften" zoals  eerder voorgesteld.