Beantwoord

Geen internet vanwege annulering telfort abonnement door kpn

  • 5 June 2021
  • 27 reacties
  • 433 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Antwoord dat ik kreeg:

 

Geachte heer/mevrouw ,

Dank voor uw bericht van 15 juni 2021. U schrijft dat KPN een fout die ze gemaakt hebben niet willen oplossen. Dit wilt u melden bij ACM ConsuWijzer. Uw melding is belangrijk.

Waarom is uw melding belangrijk?

ACM ConsuWijzer registreert uw melding voor de Autoriteit Consument en Markt (ACM). De ACM kan zo zien waar er problemen zijn en of actie nodig is. Daarvoor kan één melding voldoende zijn. De ACM beslist of zij een onderzoek start. En wat ze daarna doet, bijvoorbeeld een boete opleggen.

Gaat de ACM nu onderzoek doen?

Dat kunnen wij u niet laten weten, omdat dat het onderzoek ongunstig zou kunnen beïnvloeden. Bedrijven weten vaak niet dat wij onderzoek doen. Ook kan blijken dat ze zich toch aan de regels houden. We willen bedrijven niet onterecht een slechte naam geven. We nemen wel contact met u op als we aanvullende informatie nodig hebben. Blijkt na onderzoek dat een bedrijf regels heeft overtreden? Dan kan de ACM dat bekend maken op www.consuwijzer.nl en op www.acm.nl.

Lost ACM ConsuWijzer uw probleem met een bedrijf op?

Nee, wij kunnen niet bemiddelen. Wij vertellen u wat uw rechten zijn en geven advies hoe u zelf uw probleem kunt oplossen.

Meer weten? Neem contact met ons op.

Met vriendelijke groet,
ACM ConsuWijzer


088 - 0 70 70 70
Maandag t/m vrijdag van 08.30 - 17.00 uur.

www.consuwijzer.nl

www.acm.nl 
 

Reputatie 7
Badge +10

Ja, dat antwoord kreeg ik eerder ook.

Met name dit stuk lijkt me belangrijk:
 

Waarom is uw melding belangrijk?

ACM ConsuWijzer registreert uw melding voor de Autoriteit Consument en Markt (ACM). De ACM kan zo zien waar er problemen zijn en of actie nodig is. Daarvoor kan één melding voldoende zijn. De ACM beslist of zij een onderzoek start. En wat ze daarna doet, bijvoorbeeld een boete opleggen.