Beantwoord

Geen internet verbinding

• 24 september 2018
  • 9 reacties
  • 95 keer bekeken

Onlangs bestelde ik een internet van kpn en vanaf het begin heb ik geen verbinding. Verbindingsdatum was ingesteld op eind augustus. Ik heb gelezen dat het 14 dagen kan duren, maar nu is het drie weken later. Ik heb alles zelf verbonden maar het enige dat ik heb is een rood licht op mijn Experia Box. Kan iemand mij helpen of stuur mij een monteur om het voor mij op te lossen?
icon

Beste antwoord door Patryk9601 17 oktober 2018, 19:09

Hallo.
Nu werkt alles goed. Ik zie geen andere problemen. Bedankt voor de hulp.
Fijne dag!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Patryk, welkom op het forum! De verbinding zou al een paar weken moeten werken. Het rode lampje op de V10A betekent dat er geen verbinding is. Waar zit de Experia Box aangesloten? Meestal zit de hoofdaansluiting in de meterkast of de woonkamer. Als er geen ander aansluitpunt is, of daar ook geen verbinding is, plan ik een monteur in. Daarvoor heb ik je een privébericht gestuurd.
Reputatie 7
Badge +28
Ik begrijp van de monteur dat het nog een week gaat duren omdat er problemen zijn met de invoerkabel. Goed dat je aan de bel hebt getrokken. Ik hoor graag hoe de volgende afspraak is afgelopen en ga ervan uit dat het probleem dan is opgelost. Zodra het probleem is opgelost zorg ik er ook voor dat de abonnementskosten tot dat moment worden teruggestort.
Reputatie 7
Badge +28
@Patryk9601: Ik ben er morgen niet maar kun je laten weten hoe de afspraak is afgelopen? Ik kom maandag terug op de gemaakte kosten.
Hallo.
Vandaag kreeg ik een telefoontje van kpn en mijn afspraak werd herschikt op 12 oktober, dit is aanstaande vrijdag. Ik weet niet precies waarom, maar het is geen groot probleem. Wanneer de monteur komt om het probleem op te lossen, zal ik schrijven hoe het eruit ziet. Fijne dag.
Reputatie 7
Badge +28
Ik zie de afspraak staan op 12-10 tussen 14:00 en 16:00. Jammer van het uitstel maar ik ben benieuwd!
Hallo.
Monteur vertelde me dat mijn kabel slechts 11 meter lang is. Op maandag komt hij en verbindt hem met de hoofdkabel op straat. Dan regelen we een afspraak om te controleren of alles goed werkt.
Reputatie 7
Badge +28
Top! Ik meet inmiddels een werkende verbinding. De snelheid ligt wel lager dan verwacht, er komt ongeveer 14Mbit binnen. Toevallig wordt de straatkast ook net geüpgraded (zie ook Fourstack) dus binnenkort kan de snelheid omhoog naar 90Mbit. Is alles verder naar wens? Dan zorg ik dat de vergoeding in orde wordt gemaakt.
Hallo.
Nu werkt alles goed. Ik zie geen andere problemen. Bedankt voor de hulp.
Fijne dag!
Reputatie 7
Badge +28
Heel goed om te horen 🙂 Ik heb je een privébericht gestuurd over de vergoeding.

Reageer