Beantwoord

Geen internet verbinding, proxy fout

• 16 november 2017
  • 5 reacties
  • 758 keer bekeken

Door de klanten service naar het forum gestuurd. We hebben tussen 17 en ongeveer 22 uur geen internet. We krijgen een proxy fout. Overdag geen probleem

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door SjorsK 16 november 2017, 18:25

Kan je een screenshot maken van het probleem? (De exacte foutmelding). Krijg je het op alle systemen of slechts een apparaat?

Een proxy fout lijkt inderdaad niet gerelateerd aan KPN maar aan eigen apparatuur. (Een ingestelde proxyserver bijvoorbeeld).
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Kan je een screenshot maken van het probleem? (De exacte foutmelding). Krijg je het op alle systemen of slechts een apparaat?

Een proxy fout lijkt inderdaad niet gerelateerd aan KPN maar aan eigen apparatuur. (Een ingestelde proxyserver bijvoorbeeld).
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Ijdo en welkom op het Forum. Speelt het probleem nog steeds of werkt alles inmiddels weer naar behoren? Als je wilt kijk ik uiteraard graag nog even mee.
Het is het zelfde wat ik ook doe. Router is de hele nacht uot gewest. Ik ben echt een leek. Ik snap niet
Alles
Bedank
Reputatie 7
Badge +17
Hoi Marannie, welkom hier. Ook ik wil je maar al te graag op weg helpen. Kun je anders even een foto maken met je telefoon van de foutmelding en hier plaatsen? Dat helpt ons enorm om jou te helpen.
Foto gaat niet te grote bestand. Screenshot weet ik niet hoe te maken.

Reageer