Beantwoord

Geen internet via experiav8.na WiFi optimalisatie via KPN app

  • 24 May 2019
  • 4 reacties
  • 88 keer bekeken

KPN bied functie aan via site tbv optimalisatie WiFi . Tijdens deze service worden er instellingen veranderd in de rxperiabox . Hierna geen internet briadband lampjes meer
icon

Beste antwoord door Marina_ 24 May 2019, 13:18

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Loofboarder, Dat lijkt niet goed nee. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik uitzoeken waarom je geen diensten meer hebt en kijken naar een oplossing.
Reputatie 7
Badge +19
@Loofboarder, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
Marina

sorry voor de late reactie , maar via KPN hebben ze wat tests gedaan en blijkt dat de experiabox vervangen dient te worden

grtn
erwib
Reputatie 7
Badge +19
@Loofboarder, Fijn dat duidelijk is geworden dat het aan de Experiabox ligt. Ik neem aan dat er al een nieuwe is opgestuurd?

Reageer