Beantwoord

Geen internet via kabel en wifi

  • 27 September 2019
  • 8 reacties
  • 97 keer bekeken

nadat ik een update van mijn laptop heb gedaan , was mijn muis verdwenen, toen mijn muis weer terug was had ik geen WiFi meer. Er is ook nergens een WiFi instelling of icoontje te bekennen. Ook met een internet kabel heb ik geen internet. Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt? Alvast bedankt’
icon

Beste antwoord door Bart_ 1 October 2019, 09:02

Bekijk origineel

8 reacties

Klinkt als een driver probleem
Nog een reboot geprobeerd
Werkt andere apparaten wel met internet
Klinkt als een driver probleem
Nog een reboot geprobeerd
Werkt andere apparaten wel met internet

Wat houdt een reboot precies in? Ik ben niet echt heel handig met computers. Ja andere apparaten werken wel. Het lijkt gewoon of er helemaal geen instelling te vinden is, heel apart
Als alles werkt op de laptop na
Is dit geen zaak voor kpn en kpn forum
Een reboot is de laptop een keer opnieuw opstarten
Welke laptop gaat het om
Als alles werkt op de laptop na
Is dit geen zaak voor kpn en kpn forum
Een reboot is de laptop een keer opnieuw opstarten
Welke laptop gaat het om

Ja dat heb ik meerdere keren gedaan. Oké ik wist niet waar ik mijn vraag moest stellen en kwam via Google op dit forum uit. Het gaat om een lenovo
ik kan helaas op afstand niet bekijken wat er mis is met je laptop
ik vermoed een driver probleem
ga na de fabrikant en type laptop download de wlan / lan drivers via een andere pc via een usb stick installeer je deze
beste is gewoon iemand vragen in je kennissen kring die wat weet over computers

-- toevallig heb je hem niet in vliegtuig modus staan of wifi off probeer het wifi knopje op de laptop eens
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Vanityyy Goed dat je het KPN Forum hebt gevonden en van harte welkom hier. Hoe is de situatie nu? Kun je je laptop alweer goed gebruiken? Het zou heel goed kunnen dat Peter-keetfm gelijk heeft met zijn vermoeden dat het iets met de laptop zelf is. Als je op andere apparaten geen problemen met wifi of internet hebt neig ik daar ook naar.
Hallo @Vanityyy Goed dat je het KPN Forum hebt gevonden en van harte welkom hier. Hoe is de situatie nu? Kun je je laptop alweer goed gebruiken? Het zou heel goed kunnen dat Peter-keetfm gelijk heeft met zijn vermoeden dat het iets met de laptop zelf is. Als je op andere apparaten geen problemen met wifi of internet hebt neig ik daar ook naar.
Hallo Bart, nee ik heb nog steeds geen internet. Ik kan ook helemaal geen functies/instellingen terug vinden heel apart. Ja het ligt idd aan de laptop maar ik had niet door dat forum puur alleen voor internet zelf is. Ik ga de laptop wegbrengen maar nog geen tijd voor gehad.
bedankt voor je interesse, groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Ah, wat jammer @Vanityyy Ik hoop dat je laptop heel snel gerepareerd is! Je mag natuurlijk alles vragen op het KPN Forum, ook over je laptop. Punt is dat hier uiteraard de meeste mensen zich bezighouden met KPN-gerelateerde zaken. Dus vandaar dat daar naar gevraagd werd 🙂

Reageer