Eerst heb ik de router/modem in mijn kamer gereset, maaar dat heeft niet geholpen. Daarna zag ik dat de DVS lampje op rood stond, dus deze heb ik ook gereset. Ook dat heeft niet geholpen. Daarna ging ik online kijken en heb ook van alles geprobeerd (DNS flushen, vaste DNS adres instellen, etc), maar dat heeft ook niet geholpen. Daarna heb ik het hele systeem (hoofdmoden en ook de experia box) gereset (en daarna weer mijn DVS en router) maar dat heeft ook het probleem niet opgelost.
Ik loop nu een beetje vast en weet niet meer wat ik nog moet proberen. De FAQ hier heb ik ook doorgenomen maar ik kan niets ontdekken waar het aan zou kunnen liggen. Het andere netwerk thuis werkt goed en daar krijg ik gewoon verbinding mee. Daarom denk ik dat het toch ergens tussen de DVS en mijn router fout gaat, maar ik weet niet wat gezien ik al van alles heb geprobeerd volgens mij.
Zou mij iemand hiermee kunnen helpen? Erg bedankt alvast...
Beste antwoord door Joran
Bekijk origineel