Beantwoord

Geen internetverbinding

  • 23 januari 2020
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

Hallo We hebben geen internet verbinding thuis en geen Wi-Fi de router geeft service aan wat moet ik hiermee doen 

 

icon

Beste antwoord door Tycha 23 januari 2020, 12:16

Welkom @Familie lutgens keuren 

 

welkom op het KPN forum. Dat ziet er niet goed uit. Heb je ook al geprobeerd om je modem opnieuw op te starten? Of in het uiterste geval een reset van de KPN ExperiaBox 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Familie lutgens keuren 

 

welkom op het KPN forum. Dat ziet er niet goed uit. Heb je ook al geprobeerd om je modem opnieuw op te starten? Of in het uiterste geval een reset van de KPN ExperiaBox 

Reputatie 7
Badge +28

Beste @Familie lutgens keuren, welkom! Jammer om te lezen dat het niet werkt! Heeft het wel gewerkt of helemaal niet? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Daarnaast ben ik benieuwd welke Experia Box je hebt en welke lampjes wel of niet branden. 

Reputatie 7
Badge +28

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, werkt het inmiddels weer? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten. 

Reageer