Beantwoord

Geen internetverbinding op Samsung smart tv

  • 18 March 2017
  • 53 reacties
  • 113799 keer bekeken


Toon eerste bericht

53 reacties

ook hier hetzelfde probleem

heb de experia 10 minuten uit de stroom gehad en whoppa ik kon op netflix...half uur later weer proberen en hij gaf weer een fout aan bij de netwerkinstelling error _model_bind. hij is wel verbonden met internet.. wat kan ik doen???
Reputatie 7
Badge +10
Ha @sietadijkstra, welkom hier! Wat irritant dat de verbinding constant wegvalt. Ik ben erg benieuwd of je gebruik maakt van een Experia Box V10, kan je mij dit vertellen? Hoor graag van je!
ook hier hetzelfde probleem

heb de experia 10 minuten uit de stroom gehad en whoppa ik kon op netflix...half uur later weer proberen en hij gaf weer een fout aan bij de netwerkinstelling error _model_bind. hij is wel verbonden met internet.. wat kan ik doen???

uuuh ik heb geen ideem hij hangt hoog in de meterkast, staat alleen experia box op
Reputatie 7
uuuh ik heb geen ideem hij hangt hoog in de meterkast, staat alleen experia box opToch wel zeer interessante informatie.
Welke is het, links, midden, rechts of zelfs nog een andere?

Hoi Hoi Hoi. Volgens mij heeft Joss aantal goede tips gegeven. Ben je er met zijn hulp uitgekomen of speelt het probleem nog steeds? Als ik nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag. hiu bart dank je wel voor he reactie...sorey dat uk er even nier was maar ZOOOOOOOO gefrustreerd...het werkt nig steeds niet...alles gepribeerd maar nig steeds😡
uuuh ik heb geen ideem hij hangt hoog in de meterkast, staat alleen experia box opToch wel zeer interessante informatie.
Welke is het, links, midden, rechts of zelfs nog een andere?



geen van alle drie

Reputatie 7
Dat is een ZTE H220N en die is zo te zien aan vervanging toe.
Bel klantenservice op 0800-0402 (24x7) en geef aan dat die Experia Box kuren vertoont. Je hebt dan vrijdag waarschijnlijk al een nieuwe.
Dat is een ZTE H220N en die is zo te zien aan vervanging toe.
Bel klantenservice op 0800-0402 (24x7) en geef aan dat die Experia Box kuren vertoont. Je hebt dan vrijdag waarschijnlijk al een nieuwe.


oke thanks, daarom heeft de tv ook kuren denk ik, moet steeds zapen anders blijft het beeld hangen
Reputatie 7
Laat even weten of het gelukt is, anders zal vast iemand van het KPN Webcare team alsnog gaan zorgen dat die oude ZTE H220N vervangen gaat worden.
Je ziet een gele verkleuring van de behuizing en waarschijnlijk is de Experia Box ook vrij warm. (Geen zorgen hoor, er is geen brandgevaar. 🙂)
Tevens zou die Experia Box een hoge pieptoon kunnen genereren.
Twee problemen die de ouderdom van dit apparaat met zich meebrengt. En ondertussen is het bereik van de wifi waarschijnlijk ook minder geworden. Hoog tijd dus om dat ding met pensioen te sturen.
Hier hetzelfde probleem.... sinds gisteren geen internet meer op mijn Samsung smart tv
Alle adviezen van bovenstaand opgevolgd, nog steeds niks 😞
Reputatie 7
Badge +10
@sietadijkstra, je hebt goed advies van wjb gekregen 🙂 Heb je inmiddels contact opgenomen om de Experia Box om te ruilen?

@Daantjuhh, wat vervelend dat jij dit probleem sinds gisteren ook ervaart! Ik zie dat jij een Experia Box v10 hebt. Kan jouw Samsung tv het netwerk helemaal niet vinden of krijg je een foutmelding? Hoor graag van je!
zal straks weer bellen er is nl steeds storing bij kpn waardoor ik geen nieuwe kan bestellen
Reputatie 7
Badge +10
@sietadijkstra, ik kan de Experia Box ook voor je omruilen! Geef maar een seintje als je wilt dat ik dit voor je in orde maak 🙂
@sietadijkstra, ik kan de Experia Box ook voor je omruilen! Geef maar een seintje als je wilt dat ik dit voor je in orde maak :-)

graag.ik moest ook 2 nieuwe ontvangers aanvragen en dan kan ik via de ontvanger op netflix zei de medewerker
Reputatie 7
Badge +10
Je kan 1 ontvanger omruilen via deze tool:
https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0000

Per huishouden is het mogelijk om 1 ontvanger om te ruilen voor een 'Netflix-ontvanger' 🙂 Wat betreft de omruiling van de Experia Box stuur ik je een privébericht. Reageer je hierop? 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Je kan 1 ontvanger omruilen via deze tool:
https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0000

Per huishouden is het mogelijk om 1 ontvanger om te ruilen voor een 'Netflix-ontvanger' 🙂 Wat betreft de omruiling van de Experia Box stuur ik je een privébericht. Reageer je hierop? :-)

@sietadijkstra, heb je de nieuwe tv-ontvanger en Experia Box opgehaald? Zo ja, werkt alles nu naar behoren? 🙂
Je kan 1 ontvanger omruilen via deze tool:
https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0000

Per huishouden is het mogelijk om 1 ontvanger om te ruilen voor een 'Netflix-ontvanger' 🙂 Wat betreft de omruiling van de Experia Box stuur ik je een privébericht. Reageer je hierop? :-)

@sietadijkstra, heb je de nieuwe tv-ontvanger en Experia Box opgehaald? Zo ja, werkt alles nu naar behoren? :-)

ik heb de nieuwe ontvanger aangesloten en kan weer op netflix!!!! JOEPIE!!! experiabox verwissel ik na de kerstdagen.
Reputatie 7
Badge +10
Dat is al goed nieuws Sieta 🙂 Als je na het omwisselen nog vragen hebt, geef dan een gil! Fijne Kerstdagen gewenst 🙂
Hier hetzelde probleem, adviezen opgevolgd maar nog steeds niets..... help!
Reputatie 7
Badge +10
Hier hetzelde probleem, adviezen opgevolgd maar nog steeds niets..... help!
Welk probleem heb je precies en welke adviezen heb je opgevolgd? Welke tv ontvanger(s) heb je, welke Experia en hoe is alles met elkaar verbonden?
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Astrid, welkom op het forum! Jammer te horen dat je ook issues hebt met internet op je smart tv. Wat ervaar je precies? Ook ben ik, zoals Joss al vraagt, benieuwd naar welke Experia Box je hebt.
Reputatie 2
Badge
Hier ook enkele weken geleden, opnieuw instellen van tv hielp niets (v10 modem... wifi problemen) en heb de tv gezien de afstand tot modem gewoon lekker bekabeld aangesloten, sindsdien uiteraard geen enkel probleem meer gehad!
Mijn Samsung tv in september 2017 gekocht en internet werkte uitstekend. Tot gisteren. Wat ik ook probeerde met de tv en de experiabox, niets werkte tot ik dit probeerde:

Zet je tv aan en trek, terwijl de tv aanstaat, de stekker uit het stop contact. Wacht minimaal 10 seconden en doe de stekker terug. De tv herstart en reset zich zelf (je raakt de instellingen van de tv niet kwijt). Daarna......opgelost....internet is weer terug.

Ik hoop dat deze simpele oplossing ook voor anderen werkt. Succes!
Ik heb sinds een paar weken ook problemen met Smart Hub van Samsung icm Experia V10.

Ik krijg continu de melding "Kan Server niet berijken" als ik wil inloggen op de samsung smart TV. Als ik dan weer opnieuw mijn samsung ID en wachtwoord invoer, dan werkt deze wel weer. Dit is erg irritant zonder toetsenbord....

Weet iemand wat dit kan zijn?

Reageer