Beantwoord

Geen internetverbinding op Samsung smart tv

  • 18 March 2017
  • 53 reacties
  • 113744 keer bekeken

Hallo,

Sinds gisteren heb ik op mijn Smart tv van Samsung geen internetverbinding meer. De verbinding met het netwerk is er wel, maar er is geen internetverbinding. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Bart_ 23 April 2018, 14:05

Bekijk origineel

53 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@Pacomaster: Dank voor het delen! Super :)

@jimsoprano: Als het alleen werkt nadat je inlogt met je Samsung gegevens denk ik dat je hun dit probleem beter kan voorleggen. Hun supportforum vind je hier: TV / Audio - Samsung Community

In het algemeen: controleer of er een firmwareupdate beschikbaar is voor de TV. Met een eerdere foutmelding in dit topic kom ik uit op dit bericht met waardevolle tips: Opgelost: ERROR MODEL BIND - Samsung Community
Ik heb hetzelfde probleem. Experia V10, Samsung smart tv geeft aan geen draadloze verbinding te kunnen maken. Alle kastjes al gereset, opnieuw opgestart etc. Wat te doen?
Reputatie 7
Badge +20
Dag Wendybak! Wat jammer dat je hier ook tegenaan loopt. Heb je de voorgaande berichten kunnen bekijken? Op vorige pagina geeft Pacomaster een goede tip en ik ben benieuwd of dit voor jou ook werkt.

Mijn Samsung tv in september 2017 gekocht en internet werkte uitstekend. Tot gisteren. Wat ik ook probeerde met de tv en de experiabox, niets werkte tot ik dit probeerde:
Zet je tv aan en trek, terwijl de tv aanstaat, de stekker uit het stop contact. Wacht minimaal 10 seconden en doe de stekker terug. De tv herstart en reset zich zelf (je raakt de instellingen van de tv niet kwijt). Daarna......opgelost....internet is weer terug.
Ik hoop dat deze simpele oplossing ook voor anderen werkt. Succes!


Collega Joran geeft in het bericht boven het jouwe ook nog een goed advies. Zou je daar ook eens naar kunnen kijken?

Reageer