Vraag

geen ipv6

• 13 december 2016
  • 18 reacties
  • 545 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +13
wanneer krijg ik ipv6
want een straat veder heeft wel ipv6 en zit op de zelfde wijkcentralen
kan iemand mij toelichten of controleren?

18 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Francois, goede vraag! Helaas heb ik hierop geen antwoord voor je. We zijn bezig met de uitrol van IPv6 en steeds meer klanten kunnen hier gebruik van maken.

Ik kan echter niet nagaan wanneer jij naast IPv4 ook gebruik kunt gaan maken van IPv6. Jouw vraag heb ik nu intern uitgezet, dus ik hoop je binnenkort iets meer duidelijkheid te kunnen geven.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Francois, goede vraag! Helaas heb ik hierop geen antwoord voor je. We zijn bezig met de uitrol van IPv6 en steeds meer klanten kunnen hier gebruik van maken.

Ik kan echter niet nagaan wanneer jij naast IPv4 ook gebruik kunt gaan maken van IPv6. Jouw vraag heb ik nu intern uitgezet, dus ik hoop je binnenkort iets meer duidelijkheid te kunnen geven.

dankjewel voor het antwoord hoop dat hier een helderheid uit komt in verbant dat een straat veder wel ipv6 heeft en ik niet terwijl het de zelfde wijkcentralen
Reputatie 7
Badge +13
@ Justin_
heb je al een feedback gehad ?
Reputatie 7
Badge +30
wanneer krijg ik ipv6
want een straat veder heeft wel ipv6 en zit op de zelfde wijkcentralen
kan iemand mij toelichten of controleren?

Ben ik ook erg benieuwd naar!
Reputatie 6
Badge +8
Ook ik ben benieuwd wanneer KPN eens IPv6 activeert op ons modem. De optie zit inmiddels al een tijdje in de V10 maar nog altijd geen IPv6 adres.
Lijkt wel alsof KPN geen IPv6 gaat activeren op koper. Voorlopig heb ik maar 1 iemand gezien die IPv6 heeft op koper en dat is _Justin medewerker KPN.
Reputatie 7
Ik snap niet waarom KPN er zo lang over moet doen 😞, ik heb ondertussen al maanden IPv6.
Zie: https://forum.kpn.com/internet-9/uitrol-ipv6-339592#post408586

Je zou verwachten dat het toch niet zo spannend meer zou moeten zijn om IPv6 verder uit te rollen.
Ik zou zeggen KPN, even een standje bij schakelen!
Reputatie 7
Badge +13
@ Justin_
heb je al een feedback gehad ?
Badge +3
Ik heb sinds een maand IPv6, op een V10 met koper. (bonding)
Reputatie 6
Badge +10
Wat is het voordeel om IPv6 te hebben, omdat men hier klaagt dat ze nog geen IPv6 hebben?
Reputatie 6
Badge +8
Ik heb sinds een maand IPv6, op een V10 met koper. (bonding)

Ben benieuwd hoe snel het dan gaat met activeren! 🙂 voorlopig hebben wij het nog niet.
Reputatie 7
Badge +22
Ha Francois, helaas heb ik nog niets gehoord 😞 Ik weet overigens ook niet zeker of we voor individuele klanten kunnen achterhalen wanneer ze precies worden overgezet op IPv6. Maar ik zoek nog even voor je verder ;)

Je hoort van me!
Reputatie 7
Badge +13
Ha Francois, helaas heb ik nog niets gehoord 😞 Ik weet overigens ook niet zeker of we voor individuele klanten kunnen achterhalen wanneer ze precies worden overgezet op IPv6. Maar ik zoek nog even voor je verder ;)

Je hoort van me!

@Justin_ misschien wil deze oude man je wel helpen

Reputatie 7
Badge +30
Oude man!? Is dit niet inspector Gadget!?
Reputatie 7
Badge +13
Oude man!? Is dit niet inspector Gadget!?
ja zeker is dat inspector Gadget
Reputatie 7
Badge +13
@Justin_ ik gooi even een bal op 😉
Reputatie 7
Badge +13

Je hoort van me!

@Justin_ de zoektocht vast gelopen ?
Reputatie 7
Badge +27
Ik denk het 🙂 Ik verwacht niet dat we hier een antwoord op gaan krijgen. Los van het algemene antwoord dat het langzamerhand uitgerold wordt en uiteindelijk iedereen aan de beurt komt. Maar ik zal Justin maandag nog even vragen of hij hier meer van gehoord heeft.
Reputatie 6
Badge +8
Ik denk het 🙂 Ik verwacht niet dat we hier een antwoord op gaan krijgen. Los van het algemene antwoord dat het langzamerhand uitgerold wordt en uiteindelijk iedereen aan de beurt komt. Maar ik zal Justin maandag nog even vragen of hij hier meer van gehoord heeft.

Het is toch belachelijk dat KPN hier zo lang over doet? Dit topic is drie maanden geleden aangemaakt en nog steeds heeft nauwelijks iemand IPv6 op koper.

Reageer