Ik maak gebruik van KPN mobiel abonnement (2 op hetzelfde adres) en heb alles-in-1 pakket van KPN (Tv-internet-telefoon). Mijn mobiel abonnement mag ik verlengen en eigenlijk wil ik ook gebruik maken van de mooie acties van Hussel. Geinfomeerd bij KPN en kom eigenlijk van een koude kermis thuis. Enige wat ze me eigenlijk kunnen aanbieden is niets (doen). Door iets anders te doen verlies ik mijn KPN compleet voordelen en ga ik er op achteruit. Mobiele abonnement kan ik beter los toestel kopen. Nu is dat voor de Iphone 11 Pro (die ik graag wil) al snel 1159 euro. Dat is even slikken om zo even neer te leggen.
Ik vind dit vreemd. Ik word eigenlijk genoodzaakt niets te doen. Zit vast aan mijn abonnement. Ik wil graag bij KPN blijven, maar dat moet KPN toch tenminste bij vernieuwing hetzelfde kunnen aanbieden. Nu wordt ik verleid om toch verder te kijken en daar mogelijk gebruik te maken van de acties.
Ik zit met dezelfde knoop in de maag. Ik vind het grofgezegd schandalig dat trouwe klanten niet worden beloond op loyaliteit met bepaalde tegemoetkomingen, vooral wanneer zij een Alles-in-1 pakket genieten.
Begin november contact gehad met een klantenservice medewerker die mij adviseerde te wachten tot black-friday, omdat er dan bepaalde acties zouden komen vanuit KPN. Netjes gewacht en tot mijn teleurstelling geen lucratieve aanbieding die mijn twijfels weg heeft genomen.
Ik overweeg voor 85% om over te stappen naar een provider die wél leuke aanbiedingen heeft voor trouwe klanten. (Vodafone) ipv een “Hussel-Korting” wat in mijn geval net zo onvoordelig uitpakt.
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel