Beantwoord

Geen korting. Verlengen of vertrekken?

  • 15 June 2021
  • 5 reacties
  • 127 keer bekeken

Ik ben al 5 jaar klant bij kpn, eigenlijk best tevreden over de bewezen diensten.

Maar nu loopt straks mijn contract af en wil ik kijken of er nog korting inzit als ik blijf als trouwe klant.

Maar met de call.center medewerkers kom ik geen stap verder geen korting mogelijk jammer joh dat je al trouwe klant bent maar geen korting.

Erg vreemd nu moet ik dus naar een andere provider overstappen waarschijnlijk!

Of gaat kpn toch nog zijn best doen voor zijn huidige klant?

graag hoor ik graag van jullie, een email adres kon ik niet van jullie vinden daarom maar op deze manier.( zouden jullie als mooi bedrijf toch nog contact met mij willen opnemen via telefoon of mail.

vriendelijke groet GHJ van Dalen uit Haarlem 

postcode 2035cj

 

icon

Beste antwoord door Nick83 15 June 2021, 11:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als je korting wilt, stap dan maar over. Bij KPN ga je dat niet krijgen als bestaande klant waarschijnlijk.

Bij KPN zit de korting al inbegrepen in de standaard prijs. Dat is veel makkelijker, dan krijgt iedereen het en hoef je er niet elk jaar om te bellen 😉

super netjes, goed om te lezen dat het bedrijf zo met zijn huidige klanten omgaat top!

Reputatie 7
Badge +24

super netjes, goed om te lezen dat het bedrijf zo met zijn huidige klanten omgaat top!

Inderdaad, vind ik ook. Anders is het maar: wie het hardste zeurt krijgt de meeste korting. En een ander minder of niets. Gelukkig werkt dat bij KPN niet zo. Bij KPN word iedereen gelijk behandeld. 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @gied, welkom! Ondanks dat ik begrijp dat het lekker klinkt:  elk jaar weer een flinke korting, gaan de klanten die op een andere manier terugbetalen. Wij hebben ervoor gekozen om alleen een welkomstkorting aan te bieden en daarnaast hebben we voor onze bestaande klanten de Husselvoordelen en de Kadootjes van KPN. 

Reputatie 6
Badge +8

super netjes, goed om te lezen dat het bedrijf zo met zijn huidige klanten omgaat top!

Gewoon even nog een keertje bellen. Ik heb toevallig net gebeld: Ik had eerste de boodschap ingesproken dat ik wilde verlengen, maar de persoon die ik aan de lijn kreeg gaf aan niet gemachtigd te zijn om kortingen te geven maar hij kon mij wel doorverbinden met een andere afdeling (savings?). Daar heb ik 6 maanden lang 26,95 euro korting gekregen op mijn glasverbinding met KPN ITV, pluspakket & 4K.